Gå til innhold

Jeg er i uke 16 og livmoren rekker allerede til litt over navlen


Lillejonas Mekkemikkel

Anbefalte innlegg

Hvor stor forskjell er det mellom vekst i flerlingsvangerskap og vanlige svangerskap? Jeg har to barn fra før, men kan aldri huske å ha hatt denne veksten før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! I uke 30 er de fleste like store som til termin med ett barn. Jeg hadde sf-mål på 42 i uke 34 husker jeg. Men ble aldri då svær som jeg forestilt meg. Lykke til, å være tvillingmamma er fantastisk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hvor stort SF målet var på slutten, men STORT i allefall. Var i allefall ikke plass på skjemaet. Men følte meg ikke så stor, eg er 175 cm høy å dem lå på hver sin side så magen var liksom fordelt over hele framsida. Frem til eg hadde 3 uke igjen så hadde eg bare gått opp 15 kg, men på de tre siste ukene kom vannet å gikk opp 15 kg til :P MEn ei uka etter dem var født hadde eg gått ned 20 kg. Rakel var 2984 gram og 49 cm, mens Edvin var 3690 gram og 51 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte ty til gravidbuksa i uke 8, for magen kom så tidlig med tvillingene. Med førstemann så jeg egentlig bare stor ut (les feit) helt til omtrent 7mnd. Med tvillingene så jeg skikkelig gravid ut alt i begynnelsen av 2. trim. Målte nesten ikke sf mål, siden jeg var på ultralyd så ofte, men ja, stor mage og tidlig mage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

jeg er 16 uker nå jeg også, og syns magen har vokst vanvittig bare de to siste dagene. har fint fått armleende under puppa for å si det sånn og livmor er til to finger over navel:)

 

livredd for å bli for stor.....har fått høyere puls og lavere blodtrykk=/ men trener forts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ca 21 uker nå og magen går opp til ribbeina. Jeg er ikke så høy og har bare lagt på meg to kilo til nå, men magen vokser som bare det. Den ene tvillingen sparker meg oppi ribbeina. Morsomt å kjenne spark både her og der samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...