Gå til innhold

Har dere det bra jenter???


Rampegutt08+Bøllefrø12

Anbefalte innlegg

Ja november har vært her en stund, og jeg ser allerede det er en del heldige av oss som har fått sin lille til verden :) Her hadde jeg termin for 2 dager siden, men har vel ikke akkurat trodd det skulle skje noe før. Førstemann kom 4 dager over, noe som var helt greit :) Formen er ganske bra, selv om jeg allerede er veldig lei av telefoner, sms om "kommer baby snart????" Nei guri, det skulle jeg ha likt og visst selv hehe.... det hører vel med at andre er like spente som oss.

 

Vi vet ikke hva vi får så kjenner nysjerrigheten pirrer godt om dagen på hvem som skjuler seg der inne. Ut kommer han/hun til slutt ihvertfall :) Lykke til november-jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldig du som ikke har rukket å bli så lei :)

 

Jeg har fortsatt 11 dager igjen til termin, men har i halvannen uke hatt tusen tegn på at noe kanskje kunne vært igang..såååå slitsomt! Har hatt utrolig mye vonde kynnere/svake rier, regelmessige og alt, kan gå to hele dager med dem, men så poff! Borte! Nedpress og "knivstikk" i symfysen av baby som ligger laaaangt ned ;) Hadde jeg ikke vært tredjegangs hadde jeg sikkert hatt både en og to bomturer til føden allerede :P og jeg blir jo sååå klar for fødsel når det skjer så mye sånt med kroppen! Men ingen baby så langt. Får håpe det betyr at det ikke blir overtid i hvert fall. Har en feeling på i løpet av denne uka...kaaaanskje... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 6 dager på overtid nå, og begynner å bli ganske lei. Begynner å tvile på at han vil komme av seg selv, og at jeg ender opp med å bli igangsatt. Og blir skuffa over kroppen min som ikke ser ut til å greie å starte fødselen av seg selv. Men håper jo at det skjer noe veldig snart, og av seg selv :) Er veldig spent og klar for å møte den lille i magen da :) Gleder meg så utrolig! Og ser bare frem til fødselen nå om dagen. Hehe :) Ellers er formen grei. Og kjenner meg godt igjen med å være lei av "kommer babyen snart?" meldinger.. Trenger virkelig ikke å bli minnet på at han fortsatt er inni magen, for det veit jeg veldig godt. Hehe :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...