Gå til innhold

Endelig permisjon - og forstår at det nærmer seg fødsel...


Kaja_07

Anbefalte innlegg

Hei. Ser at så mange har født - men det er vel en del av oss som fortsatt venter også...? Jeg har termin 29.nov så må nok vente litt til... Men håper jeg slipper å vente helt til termin. Er ganske lei den stor magen som presser alle veier og gjør det ubehagelig å gå, sitte og ligge ;-) . Til uken nå blir det julegaveshopping :) - også skal jeg slappe av og ta rolige morninger. Hva gjør dere andre i ventetiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) Så deilig med permisjon da! Her hadde jeg termin i går, og disse 3 ukene har jeg nesten gjort unna hele julegavehandelen, slappet godt av med masse tv-serier og sofa og nå siste uka fått tatt huset skikkelig :) Deilig!! De rolige morningene er gull verd. Det blir litt sen levering av gutten vår i barnehagen og en siesta senere på dagen - det er obligatorisk. Vil anbefale deg å nyte tiden så godt du kan selv om man er lei :) Plutselig blir det travelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skal prøve å lade batteriene til den hektiske tiden. Sist rakk jeg bare å ha permisjon 1 uke - og den uken stresset jeg masse rundt.. Så skal absolutt ta det litt roligere denne gangen. Lykke til med fødsel, den er nok rett rundt hjørnet for deg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...