Gå til innhold

Slanking Jente 13 HJELP?!?!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dere MÅ hjelpe meg. Jeg er 13 år og godt synlig overvektig. Folk har begynt å kommentere det sad.png Hvordan slanke meg på en trygg måte? Eller jeg gir egentlig blanke f*** i om det er trygt bare det er effektivt men vil gjerne overleve wink.png

 

Så, jeg vet det ikke er effektivt å sulte ser pga da vill kroppen tviholde på fettet og heller ta musklene. Men hva burde jeg spise, hvor mye og hvor ofte?

 

Sammenlign gjerne kaloriene i ting eller gi meg nyttige fakta f.eks

 

3 kokosboller = 1 bolle

Og epler gjør at man blir sulten mens bananer kan du spise mange av uten å legge på deg.

 

Det er stort sett det eneste jeg vet så please hjelp meg sad.png Begynner å bli deprimert ...

 

Anonym poster: d7d7b79b8bcb08b0fb6e13b188c6cb24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 år og henger på et mammaforum? Kanskje du hellere skulle snakket med foreldrene dine som kan kjøpe sunne alternativer, betale for trening og melde deg på eksempelvis på Grete rhode? Du trenger oppbakning hjemme hvis du skal lykkes - antar at det er foreldrene dine som handler og lager mat og der ligger nok mye av grunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Dere MÅ hjelpe meg. Jeg er 13 år og godt synlig overvektig. Folk har begynt å kommentere det sad.png Hvordan slanke meg på en trygg måte? Eller jeg gir egentlig blanke f*** i om det er trygt bare det er effektivt men vil gjerne overleve wink.png

 

Så, jeg vet det ikke er effektivt å sulte ser pga da vill kroppen tviholde på fettet og heller ta musklene. Men hva burde jeg spise, hvor mye og hvor ofte?

 

Sammenlign gjerne kaloriene i ting eller gi meg nyttige fakta f.eks

 

3 kokosboller = 1 bolle

Og epler gjør at man blir sulten mens bananer kan du spise mange av uten å legge på deg.

 

Det er stort sett det eneste jeg vet så please hjelp meg sad.png Begynner å bli deprimert ...

 

Anonym poster: d7d7b79b8bcb08b0fb6e13b188c6cb24

 

Vet egentlig foreldrene dine om dette? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...