Gå til innhold

Innkallelse til ordinær UL og bekreftet fødeplass :)


forevermamma

Anbefalte innlegg

Fikk den i posten i dag!! Stor stas!!

 

Ønsket oss til Ullevål, selv om vi egentlig tilhører A-hus. Og fikk tildelt plass på Ullevål. Happy! Ordinær UL blir 2.1.2013. Da er jeg 18+4 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Allerede? Jeg har ikke vært hos legen på første svangerskapskontroll enda. Får bestille meg en time slik at han kan sende henvisning. Vil også ha brev i posten :) Er 9+4 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos legen da jeg var 8+2, søkte da :) tenkte det var greit å være tidlig ute om jeg skulle få plass på Ullevål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke vært på 1. svangerskapskontroll enda og jeg er 9+5 i dag. Legekontoret mitt vil helst ha kontrollen så nærme uke 12 som mulig. Jeg skal på første sjekk når jeg er 11+3. Gleder meg til å få vite ordinær UL dato! Blir spennende å se hvilket kjønn det blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal føde på Lillehammer sykehus, så slipper å søke.. Har vært på tidlig ul pga fare for div komplikasjoner og Ivf. Skal på første svangerskapskontroll hos legen 19 november. Da er jeg 10+3. Må ta blodprøver og greier da før jeg skal neste ul tidlig i desember. Da får jeg vite når ordinær ul blir. Blir første el andre uka i januar 2013.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tips til dere som ikke vært hos legen på første besøk ennå - man kan nå søke fødeplass selv kun ved å sende inn et brev til sykehuset. Jeg sendte mitt for en drøy uke siden og fikk svar fra Ullevål idag. Dette etter tips fra fastlegen som sa at det kommer bli trangt om fødeplasser i Oslo i sommer grunnet planlegging av graviditeter med fødsel før barnehagefristen... :)

 

Fikk UL 28/1

Endret av Kanelbulle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Ultralyd 11+0. Legen sa at jeg mest sannsynlig fikk ordinær UL i romjula:) Men venter fortsatt på brev i posten;) Har bare ett sykehus som er aktuelt, så jeg ender nok opp der hvis ikke jeg føder hjemme;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søkte Riksen, men fikk Ullevål. Ultralyd 21. Januar (min bursdag) og da er jeg i uke 20! Syns det er litt sent... :-( men det går vel greit :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på tidlig ul på tirsdag 12+3. I dag fikk jeg brev om ordinær ul 14.januar. Skal føde ved St.Olavs Hospital så trenger ikke søke om fødeplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også fått innkallelse til ordinær UL den 11.januar! Gleder meg masse til det :) Er mellom uke 19 og 20 da så synes også det er litt sent men har kjøpt meg en tidlig UL nå på mandag den 3.desember bare for å se hvordan det står til :)

Jeg er 12+5 i dag og skal føde ved St.Olavs hospital.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk fødeplass på Ahus og innkallelse til UL 17.januar (mannens bursdag) så dt er stas. Er da i uke 19/20 så litt sent er det også her..

Får smøre oss med tålmodighet!

Fødte sist på Ullevål, gleder meg til åå prøve AHUS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Helle_Høygir

Jeg har også fått både bekreftet fødeplass og ul. Min ul er ikke før mot slutten av januar og typisk nok akkurat samme dagen mannen reiser på jobbtur. Flyet går vel 2 timer før jeg skal være der!

 

Ringte for å sjekke om jeg fikk endret den, men timen min er så tidlig at de ikke kan kalle må inn før. Kan få senere, men reiser til London senere den uka og det hadde jo vært gøy å kikke litt der:)

 

Har hatt 2 tidlige ul, så han har jo fått se - kanskje jeg kan ta det "live" på tlf om han har landet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...