Gå til innhold

For en skremmende dag!


Fridaline

Anbefalte innlegg

Jeg var på første legetime på tirsdag. Jeg har sterke symptomer og alt virket bra! Så går jeg på jobb neste dag, får magesmerter og begynner å blø. Jeg ble skikkelig lei meg. Ringte legen og fikk time med en gang. Hun kunne ikke si noe sikkert, men blodet kom fra livmorhalsen og det var jo ikke et godt tegn. Sannsynligvis gikk dette galt. Men hun ville ha meg inn til en privat gynekolog for å ta ultralyd og se sikkert. Jeg var sikker på at alt håp var ute, men så sier han at det er to fostervannsekker der, den ene er tom men i den andre var det et foster med bankende hjerte! Jeg var altså gravid med tvillinger, men mistet den ene!

 

Veldig spesiell følelse! Har jo ikke visst at det var to der inne så sånn sett var det jo ikke noe tap. Jeg er egentlig bare kjempe glad for at jeg har en levende inni meg fortsatt! Men det er spesielt likevel! 8+5 i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trulte med to små

Å sÅ godt at det er liv i den ene ihvertfall! Jeg ønsker deg lykke til med resten av svangerskapet og hÅper alt gÅr bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist at du mistet lille spiren din! Men så flott at den andre klarte seg!

 

Håper det går bra med dere framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

trist at du mistet den ene spira, men som du skriver.. du viste ikke at det var 2.. så på en måte har du fortsatt babyen din.. klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...