Gå til innhold

Hvem har kjøpt vogn og merke?:)


1h11h1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøpt easywalker sky! Har stått i eske på boden i 1mnd, men gleder oss veldig til å pakke den opp, og ikke minst begynne å bruke den!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmaljunga classic sport (sort) med citybag supreme i pp sort ble handlet av meg for et par uker siden, men sponset av svigers :) Gleder meg stort å få den i hus etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy:)) jeg syntes det er skikkelig stas, fikk med hjem i går i eske, hvis ikke var det minst 8 uker bestillings tid! Vi tenker sette den sammen i julen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt en teutonia elegance. Mørk med små hvite prikker. Tidløs og pen! Den er ferdig montert og står og venter på barnerommet. Gleder meg til å trille den med en søt liten passasjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpe i går! Kjøpt søskenvogn da, siden storebror bare er 9 mnd blir det kort tid imellom ;) Kjøpte Carena double swing med en hardbag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foreløpig har vi bare kjøpt emmaljunga city bag, så trenger fremdeles understellet og sportsvogndelen (emmaljunga city cross)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi endte opp med en babyjogger city elite med bag og sportsdel + bilstol for et par uker siden. Meningen var bare å kikke litt i jungelen, men når vi sparte nesten 5000kr på å kjøpe den der og da, pga en-dagssalg så ble det plutselig med hjem istedenfor å vente to mnd til (som vi egentlig hadde avtalt at vi skulle)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt easywalker june. Den er nesten komisk liten, men vi

bor veldig kronglete til i byen og har liten bil. Har testet med nevø som får god plass i bag, og sportsdelen er overraskende stor! Synes den er veldig fin og se på og er utrolig god å trille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har SImo kombi i brun fra sønnen vår:) Så vi kjører på med den nå også. Men vi venter derimot på bilstolen! Håper å få hente den i dag:) En Acta Graco med beltebase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke kjøpt ennå, men skal bestille en Tfk twinner twist duo. Det blir søskenvogn her siden storesøster bare er 13 mnd når lillesøster kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Emmaljunga mondial skinn creme farget og tfk twinner twist duo marine siden storebror bare er 17 mnd når lillebror kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukt Simo kombivogn med det første, tenker på en trehjuling etter hvert. Men tror den er fin til turer i snø og soving...

Den er beige og ser ikke brukt ut i det hele tatt! Betalte 2000 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har kjøpt en svart Simo Duo. Må nok vente en stund til de får den inn. Bestilte forrige uke. Lurte litt på Emaljunga Edge Duo, men likte Simo sitt enkle design best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt Simo duo mørkeblå, sist hadde vi akkurat samme vogna fra 2008, bare kombi;) 10 uker igjen til fødsel, håpermden kommer i tide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...