Gå til innhold

noen andre med leddgikt her?


prøver1gang

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

kansje jeg har.. Har bare ikke helt fått den diagnosen,men legene sier at jeg mest sannsynlig har det.. Mangler bare en liten bekreftelse på blodprøver,men tidlig i sykdomstadiet er det ikke alltid det slår ut..

Min far har hatt leddgikt i mange mange år.. grusomt..

Noe du tenkte på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest k_kathe

Jeg har leddgikt og hat det hele mitt liv. er nå 27 år. Eg i full jobb, men slitter veldig med leddgiktplagend. Noe du tenkte på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er 27 år og har hatt en reumatisk lidelse siden jeg var 16. Har SLE (systemisk LUPUS erythematosus), så det er ikke akkurat leddgikt, men har mange av de samme plagene + litt til.

 

Prøver du å bli gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Ops, helt glemt bort dette innlegget :)

Lurte ikke på noe spesielt, bare litt nysgjerrig på hvordan hverdagen deres er.

Jeg er gravid, har to måneder igjen, har leddgikt og går vanligvis på medisiner som holder det i sjakk. De kan jeg jo ikke gå på som gravid, så litt mer smerter har jeg jo nå. Men overraskende i bra form :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Sykdommen min har aldri vært så bra som under svangerskapet, bortsett fra på slutten. Da ble jeg lagt inn og de måtte sette igang fødselen. Men alt gikk bra :) Det er vel kanskje litt værre etter fødselen fordi man blir så sliten og får mindre søvn. Vær flink til å sove når du kan. Det var ikke jeg flink til og det får man igjen for...!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...