Gå til innhold

noen som har slitt med sykdom etter epidural?


loffmusa

Anbefalte innlegg

Ønsker bare å hØre om noen har slitt/ blitt syke etter epidural?

tenker på ryggplager som kansje utviklet seg til smerter i hele kroppen ( akkurat som å tenke på leddgikt plager)

Kan det være mulig, noen som har hØrt om eller har erfart det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter jeg fikk epidural for ett år siden så har jeg ikke klart å tisse selv, så må setter kateter :S

Sykehuset mente det var en følge av epiruralen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en intens hodepine som varte i 2 uker. Jordmor mente det hadde sammenheng med epiduralen. Det gikk over, har ikke hatt mer hodepine enn vanlig etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

ok, ingen andre langvarige plager med andre ord. takk for svar :)

Selv har jeg hørt at noen sliter med ryggplager i 5 år. jaja, da har jeg et år igjen ;) huffamei. Med tanke på de andre plagene kan det jo hende at jeg kan ha fått noe gikt rett å slett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg tok epidural for 2 1/2 år siden, og har helse som har gått fort nedover etter det. Hadde plager før da også, men det ble ikke værre.. Nesten som jeg misstenker epiduralen for er kanskje at den satte fortgang i ting... hvis det i det hele tatt er mulig..

Blir utredet for leddgikt nå, men vet enda ikke om det er det jeg har.. har ett punkt i ryggen der jeg blir varm og det værker som mest, akkurat der epiduralen ble satt.. men hvem vet hva det kan være som feiler meg, iallefall ikke jeg... vente vente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...