Gå til innhold

Facebook Gruppe


Dybedal

Anbefalte innlegg

Er ikke på facebook, så jeg blir ikke med (+at jeg uansett ikke vil miste anonymiteten min her inne).

 

MEN, jeg ville bare si til dere at jeg håper virkelig at dere ikke bare forsvinner inn på facebook-gruppen og ikke deltar her inne lengre :) Håper jeg får anledning til å følge dere gjennom 2. og 3. trimester på BIM! Synes det er så mange koselige damer her nå at det ville være et tap å miste kontakten med dere alle sammen.

 

:)

 

Facebook blir noe heeelt annet enn dette forumet, å er så utrolig enig med deg: har lyst å følge alle dere fantastiske damer hele veien til målstreken!

 

Så, jeg blir iallefall her så lenge det måtte ta.. Å dersom dette svangerskapet blir likt som forrige, blir jeg her leeeenge :-) (les: 12 dager overtid sist..!)

 

Så bra!

 

Neida, det blir ikke så lenge denne gangen (12 dager bare fææææælt), men vi har jo en laaaaaang stund igjen uansett og det er hyggelig og spennede å følge hverandre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Jenter ! jeg er her ... er bare ikke så veldig aktiv her da jeg synes forumet er vanskelig å bruke og veldig treigt når det gjerlder å få svare , svare osv ,.. :) gruppen er opprettet for lenge siden og har besvart alle osm har tatt kontakt med meg :) for dere må legge meg til som venn på fb også legge rjeg dere til også sletter dere meg bare etterpå :) grunnen fordi det er en hemmelig gruppe som bare vi kan se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Alle som vil være med på FB-gruppen må altså legge til: Annicken Jorganovic Haug (send gjerne en melding om hvorfor dere har lagt henne til som venn, så slipper hun å tro at hun har fått masse kvinnelige "stalker's")

 

Jeg sendte venneforespørsel i dag, samt melding. Håper å se noen av dere herlige damer innpå GB-gruppen også, er jo ikke all verden med aktivitet innpå her om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er utrolig frekt å bare komme hit inn og reklamere for en FB gruppe for så å forsvinne igjen. Virker som den eneste hensikten med å komme hit er å ta med seg personer over til fb gruppen. (Noe hun har klart)

 

Ser hun har gjort det på minst et annet forum også.

Og jeg skal ikke bli med på denne fb gruppen. Jeg er her inne fordi jeg synes det er greit å få muligheten til å være anonym, og slik vil jeg ha det ei stund også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Siden er så og si stengt for nye folk da vi opplevde ei fra babyverden som latet som hu var gravid og laget mye oppstyr. Men send ny melding til Annicken :):) å se om hu svarer. Siden er det ingen som ser inne på FB så. Det går helt fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...