Gå til innhold

Begynner det vises på dere?


Cmyk

Anbefalte innlegg

er 13+4 med mitt femte barn, og trodde egentlig at magen skulle vises kjempetidlig - men den gang ei. Her går jeg i samme jeansene som før graviditeten, og de strammer ikke engang. Er egentlig glad for det, for skal i bryllup i helga og gleder meg til å ha på meg finkjolen :).

 

Hvordan står det til med deres mager da? Begynner det å vises?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 13+4 idag. Det vises ikke så mye på meg, men jeg har litt mage fra før. Men jeg merker at buksene ikke kan knappes igjen slik de gjorde før graviditeten, må gjerne kneppe opp buksa og heller gå rundt med glidlåsen helt igjen.

 

Jeg har allerede kjøpt 2 mammabukser og bruker de mye. Begynte litt tidlig med det, men jeg trengte nye bukser og da var det ikke poeng å kjøpe vanlige bukser som jeg ikke kommer til å kunne bruke om noen uker, hehe.

 

Gleder meg til magen begynner å vises, dette er første mann :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammabukser er behagelige, da! Gleder meg tl å lete fram mine fra forrige svangerskap. Ha også et par fine mammaskjørt som jeg gleder meg til bruke. Men foreløpig er jeg glad for at magen ikke er kommet, da vi ikke har tenkt å si det til noen før vi må...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12+4, har lenge vert oppblåst, men nå viser det litt ''skikkelig'' og. Jeg selv synes jeg ser veldig gravid ut, håper ingen andre legger merke til det enda :P

Må jeg begynne å tenke på mamma klær allerede så tidlig altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 12 + 2 og magen strutter. er ikke så veldig happy for det, ville gjerne holde det for meg selv på jobb en stund til, men ser den blir vanselig... Har ikke passet i mine egene bukser på noen uker nå, må nok kjøpe mamma bukser snart. Men det er jo litt hyggelig da. lurer på om det er fordi jeg er "lav" og tynn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynte å se det selv i uke 7-8, buksene ble byttet ut i uke 7. samboern begynte å se set i uke 9 ca. nå vises det godt. er 16+3. med førstemann kpm magen i uke 20-22 ca..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14+5 idag og nå har det blitt en fast liten tutt:-))) Har lagt ut bilde på Facebook siden for gruppen vår:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 16 uker og førstegangs, men føler ikke det kan sees enda. Har litt ekstra på magen så kanskje det tar lengre tid på meg. Men håper det blir en fin rund gravidmage etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 14 fullgåtte uke i morgen og det vises godt på meg i alle fall. Bruker mammabukser og mange klær er blitt trange over magen. Synes nesten det er litt pinlig at magen vises så tidlig, men kan ikke gjøre så mye med det...

 

Har vært gravid ganske mange ganger nå da, og i tillegg født to barn så da er det kanskje ikke så rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tredje gangs her og 16+4. Og magen er kommet... Kunne ventet maaaange uker til;-)

Tok bukplastikk for fire år siden og er veldig spent på hvordan dette blir..

 

Jeg hadde store planer om å skygge unna mammabukser så lenge som mulig. Jeg passer fortsatt mine, men det er ubehagelig å jeg blir uggen når de presser på livmoren.. - dessuten ser jeg jo bare halvfeit ut i de buksene,

Blir sprø - så her er det tights som gjelder om dagen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det så vidt begynt å sees, klærne har begynt å stramme! Er 15+3 idag.

Har hatt en liten kul i et par uker allerede, men synes det er artig at andre har begynt å legge merke til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og de som er meg nermest ser det. men er ikke slik at folk spør nei. fikk nesten ikke mage sist så håper jeg får litt mer kull denne gangen:) dongri buksene passer ikke kun 1 men den var for stor i livet fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fortalte det til mamma og pappa i går, de var ikke litt overasket engang.. De hadde sett det på magen min leeenge, også tante og søskenbarnet mitt visst.. er 15 uker i dag, så mamma er overbevist om at det er tvillinger :S :)

Endret av Laluuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er magen kommet godt frem ja! Synes ikke det er lenge siden det nesten ikke vistes, men de siste ukene har den virkelig kommet frem :) Er 19+4 i dag. Er glad det er blitt mage jeg da, for nå ser det ut som jeg er gravid og ikke bare tykk over magen ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 19+3 og magen har begynnt og komme litt nå.. Ingen som ser det ennå :P Men alt er bra med lille jenta :) Var på Ul Mandag. Glad for at jeg ikke eser ut :P er min første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvor forskjellige en er!

Min mage har struttet tidlig i alle mine svangerskap. Er 3.gangs nå og måtte til med mammabukser rundt uke 12. Med første mann allerede i uke 10... :-!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fredag er det julebord på jobb, og jeg har ambisjoner om å ha på meg en fin, figurnær svart kjole (med litt strech, heldigvis!) Spent på om noen vil fatte mistanke, eller ei.... Er da ganske så nøyaktig halvveis i svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi Cmyk, får se da om du får noen kommentarer;)

går med baggy klær på jobben med denne uke har jeg alt blitt spurt 2 ganger om jeg venter barn, så nå begynner det å syns for andre enn meg også! litt skummelt men herlig og. har syns det har hvert fint at det har hvert vår lille hemmelighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

termin 16 april :) er 22 uker i morgen, syns selv det vises godt, men er enda ingen som har spurt, eller " stirret " lenge på magen min . spørs ka æ har på meg om det vises ;) Ungene syns magen til mamma er stor , men ser jo at om jeg sammenligner meg med andre på 22 uker, er jeg nok liten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20+3 med første,ei jente,og det vises godt:)var på første symfysemåling på fredag,da sa jordmor at jeg lå på gjennomsnittet for 22 uker,hehe..er spent på om jeg fortsetter å sprenge skalaen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På morgenen er magen liten, men på ettermiddagen blir den stor, på kvelden er den som en 7 mnd gravidmage... Er i uke 19+5 og dette er gutt nr 2 :)

Endret av Madolyn&Muffin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler jeg er stor nå ja. er 20 + 5, skal til JM på mandag, spent på hva målet blir.

 

men grøss og gru har fått mitt første strekk merke! på hele 1 cm! krise!

hehe, litt overfølsom kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...