Gå til innhold

Begynner det vises på dere?


Cmyk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå hatt magen min virkelig poppet ut! For to uker siden var jeg på julebord iført den lille sorte, uten at noen verken stirret eller hintet frampå om noe. For en uke siden så det i grunnen bare ut som om jeg har lagt på meg litt - men nå er det som om magen har endret seg fullstendig! Den er tydelig gravidmage, og ikke snakk om at den lar seg skjule. Jippi! Endelig!

Endret av JuleCmykket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hatt magen min virkelig poppet ut! For to uker siden var jeg på julebord iført den lille sorte, uten at noen verken stirret eller hintet frampå om noe. For en uke siden så det i grunnen bare ut som om jeg har lagt på meg litt - men nå er det som om magen har endret seg fullstendig! Den er tydelig gravidmage, og ikke snakk om at den lar seg skjule. Jippi! Endelig!

 

så hyggelig da!! :) føler også at magen virkelig kom på ganske kort tid :) veldig koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Nå hatt magen min virkelig poppet ut! For to uker siden var jeg på julebord iført den lille sorte, uten at noen verken stirret eller hintet frampå om noe. For en uke siden så det i grunnen bare ut som om jeg har lagt på meg litt - men nå er det som om magen har endret seg fullstendig! Den er tydelig gravidmage, og ikke snakk om at den lar seg skjule. Jippi! Endelig!

 

Ååå grattis!! Her føler jeg meg fremdeles mest småfeit... Har jo gravidmage men har kommet mye sideflesk også, så det ser like gjerne ut som om jeg bare er tykk... Blir godt når hverdagen kommer tilbake med mer aktivitet og mindre god mat dagen lang... Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har svær mage. Trill rund som stikker rett ut- Ligger over på skalaen da, er vel rundt 30 uker på magemål, mens jeg "bare" er 27+4 på vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg at sett høygravid ut siden uker 14-15. Moren til en venninne så meg i begynnelsen av oktober og fikk sjokk over at jeg ikke hadde termin før i april, hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...