Gå til innhold

Lesbiske prøvere?


BareC

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

oi det ble litt rart , men står i midten der hvertfall :P

 

da har jeg vært på ul, det viste seg og ikke bare være en baby, men To.

 

Fikk se to sterke bankene hjerter og to sterke kropper inni magen min.

Har litt skrekk blandet fryd og merker at hode mitt må omstille seg kraftig. Men jeg er veldig glad.

 

Så utrolig koselig å høre! :D

har vært litt mye greier her så derfor jeg bare var inne å likte den! Dette blir nok en spennende tid :D Gratulerer så mye med dem to små i magen ^^

 

Her har det vært legevakt og lege besøk.. rare følelser i magen og ryggen :/ Tok en test i går , å den så veldig negativ ut.. men noen timer etter på så var det plutselig en SVAK SVAK strek der.. jeg vet ikke hvor lenge streken har vært der, da jeg regnet med den var negativ og kastet den.. så plutselig så jeg tilfeldig i spøla, å der var den en svak svak strek.. den er så svak at man må studere testen skikkelig for å se den.. Så er nok bare en skyggestrek :/ har vi ikke hell nå er det bare å fortsette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

å der fikk jeg svar på hvorfor jeg har hatt vondt.. en tidlig SA til.. :/

 

neeeeeeei, så trist. Sender deg mange trøsteklemmer.

Hvor langt var du kommet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var bare 4+2 ca. så den positive testen jeg trodde var skygge var positiv.. gir meg ikke så lett :) til gyn på onsdag :)

 

krysser fingre for deg til neste gang. Håper du får en flott gave i januar. Du vet, nytt år mange muligheter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Jo takk, ganske fin jul på meg så langt :) Litt slitsomt mentalt å være hos min far lenger enn noen timer, hehehe, spesielt siden kona hadde jobbet natt og var overtrøtt og hyper og dro de blauteste vitsene ever :P Men veldig koselig :) Hva med deg, BareC? Og alle andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så godt å høre dere har hatt det fint:) enig at det er litt slitsomt.. vi har hatt det fint, rolig jul med meg, samboeren, svigers og mamma bare:) vi hadde ett forsøk nå for en uke siden :) el kom en uke senere enn den skulle gjort pga sa. så nå er det bare å håpe på at det sitter en liten spire og at den holder seg der. to sa siden 30 aug .. men men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god jul jenter.

Godt å høre at det står fint til med alle. jeg feiret min første jul hos svigers, og siden min slekt bor i stavanger og hennes på Hamar, så får jeg ikke vært hjemme i det hele tatt denne julen. Litt trist og uvant, men gikk fint.

Er jo tradisjoner og rutiner som er veldig ulike, men alt går.

 

Ellers så vokser det godt inni magen min, strekker og strekker dagen lang;) Er 12+0 i dag så det er deilig.

 

Så hyggelig å høre om nytt forsøk BareC. Håper det går veien for deg. Heier på deg jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har det vært en veldig fin jul, godt å høre at dere andre har hatt bra jul også! :) Feiret med både min og samboerens familie samlet, så det var veldig hyggelig. Fikk en god del ting til babyen også, selvom h*n ikke kommer før til sommeren, men bare koselig det! :)

 

Nå gleder jeg meg til 2013, og ordinær ultralyd om en uke, gleder meg til å se den lille igjen! :) Deilig å begynne å bli litt "tjukk", og ha en god grunn til det! ;)

 

Lykke til videre både med forsøk og graviditeter. Håper og tror at 2013 blir ett bra år for oss alle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempe koselig at det ble så mange svar :) Syntes det er koselig å ha noen å dele ting med.. hvert fall nå.. Har bestemt oss for å holde prøvingen hemmelig for alle rundt oss.. så er greit å ha noen å snakke litt med :) skal i tillegg holde det hemmelig frem til uke 13 (når den sitter) Fortalte det første gang til mamma og pappa, å det skulle jeg ikke gjort. var flere som ble lei seg enn bare oss. så vil ikke såre dem noe mere nå! Venter frem til vi er sikre på at det ikke blir noe SA. Nå har jeg jo hatt SA to ganger siden slutten av aug, så får vel håpe det klamrer seg fast neste gang :) Uff, nå ble det mye meg her! hvordan er det med graviditeten/prøvingen jenter?;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ventet til uke 12 med å fortelle det, til etter vi hadde sett liv på ultralyd :) Fortalte familien det ved å vise ultralydbilde, veldig koselig måte å gjøre det på synes vi:)

 

Her er heldigvis formen stadig bedre, akkurat nå kan jeg bare nyte den voksende kulen på magen :)

 

Håper det klaffer snart for dere barec, er det ikke noe sånt som at man bør utredes etter 3 sa?? Eller husker jeg feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det er lurt å vente ja! Hørtes utrolig koselig ut ja :)

 

Godt du blir bedre! Før først SA var jeg syyykt dårlig.. spøy dagen lang :P

 

Håper virkelig jeg også! Jo, det er vel noe slikt, men vet at mamma mistet 3 ganger før hun fikk meg:) hun hadde Mens under hele svangerskapet med meg også da :P men krysser fingrene for at en liten spire sitter snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser fingre for deg BareC. Håper det blir en spire som sitter fast nå på nyåret.

:)

 

Takk! er godt å ha dere her inne, selvom jeg ikke kjenner dere! :) Godt å ha noen å kunne dele og snakke med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår til alle her inne, måtte 2013 bli året ønskene om barn blir oppfylt :)

Her er det nytt forsøk og antagelig siste inseminasjon når mensen kommer i januar. Håper det klaffer da, så vi slipper til med ivf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Får jeg være med i denne hyggelige tråden? ;)

Har hatt litt forumpause en periode, men er definitivt prøver (og så absolutt lesbisk :P), med fem ineseminasjonsforsøk bak meg på IVF-klikken i Oslo. Dette har ikke ført til noen verdens ting, nå blir det IVF med spraystart 5. januar (langt regime) og full pakke... Det har vært tungt å svelge at vi ikke har fått noen graviditet etter snart ett år med prøving, og har vært veldig lei meg for å måtte gå over til IVF. Men, nytt år og nye muligheter, føler meg mer optimistisk enn på lenge, og klar for å komme igang igjen :) Hell og lykke til alle dere prøvere og gravide, og godt nytt år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig med flere her inne :)

har ikke hatt noe hell vi heller, vi har drevet med dette privat, men vurderer nå IVF klinikken i oslo.

Har vært i kontakt med både dem og danmark, men blir mye dyrere å dra til DK. hvor lenge har dere vært samboere? eller gift?

Vi har jo vært sammen i 1 1/2 år, men bare bodd sammen i 6 mnd.. å tror det er for kort tid.. har det da noe å si om vi hadde vært gift? noen som vet?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg inn her. Selv om jeg er veldig lite her inne.

 

Vi har 4 insiminasjons forsøk bak oss, 3 på Ivf klinikken Oslo og 1 på Riksen. Så veien videre er IVF hos Riksen. Venter på mensen så skal jeg ringe inn til dem og vet ikke om jeg får oppstart da, mulig vente til neste syklus pga kø og donortilgang.

Masse irriterende at vi ikke lyktes på insiminering og nå må over på Ivf, masse medisiner etc, Men sånn er det bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende tider for flere her etterhvert nå da! Får håpe januar, februar og utover blir fullt av positive tester!! Krysser fingrene for dere alle sammen! :) 2013 blir året! ;)

 

Her er det ordinær ultralyd imorgen, gleder oss, med skrekkblandet fryd! Håper at alt står bra til der inne!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...