Gå til innhold

Lesbiske prøvere?


BareC

Anbefalte innlegg

Mye forskjellig svar her, fikk beskjed om at Lutinus var bare for å hjelpe egget til å feste seg. Og etter 2 uker, så har det vel det? Høres lenge ut å gå på det i 10 uker, men legene hadde vel en grunn til å be deg om det. :) Masse lykke til med rugingen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er vi igang med tredje runde, på hormoner nå. Regner vel med inseminering over helgen. Håper at det klaffer denne gangen, blir litt "tussete" av hormoner og spenningen, så vil jo helst slippe ivf. Men som skrevet et annet sted her prøver RH 4 ganger før overgang til ivf, så satser på at vi får det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi igang med tredje runde, på hormoner nå. Regner vel med inseminering over helgen. Håper at det klaffer denne gangen, blir litt "tussete" av hormoner og spenningen, så vil jo helst slippe ivf. Men som skrevet et annet sted her prøver RH 4 ganger før overgang til ivf, så satser på at vi får det til.

 

Tussete av hormoner kjenner jeg veldig godt til. Gikk fra bra humør, til sur og grinete til sippete på under 1 time i går. Stakkars kjæresten min. Hun er nå tålmodig også hehe.

ønsker dere lykke til med 4.runde. Håper det blir full klaff.

 

Hilsen jentene på haugen 4+0 i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg pasert uke 4, og lille spirer er nå 2+1 :)

Er det bare jeg som er sååååå tussete at jeg dobbelskjekker at jeg faktisk er gravid?

 

Måtte kjøpe en billig test bare for å se hvor fort strekene kom ;) hadde ikke før dyppet pinnen i urinen før det lyste to kjempe sterke rosa streker. Like morsomt enda hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du får stikke å ta en blodprøve, måle hcg, så finner du fort ut om testene viser riktig.. ;) Moro moro tid fremover, håper spiren klorer seg fast! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tok en hcg prøve mandag, og skal tilbake å ta i morgen. regner med at den er veldig stigende. Merker på hele kroppen at jeg er gravid nå. Men det blir deilig med noen konkrete tall fra leger.

Er i morgen 4+6 og lille spiren 3 uker :)

ukene frem til UL går sååååååå tregt.

 

Noen som har forslag til aktiviteter som får tiden til å gå fort?

Vurdere kunstig koma hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Noen som har forslag til aktiviteter som får tiden til å gå fort?

Vurdere kunstig koma hehe

 

Jeg fikk tiden til å gå kanskje en anelse fortere forrige gang ved å begynne på et heklet babyteppe. Ikke spesielt god til å hekle i starten så brukte mye tid på å ta opp igjen ;)

Veldig koselig med noen selvlagde ting når babyen endelig kommer etter en vanvittig lang ventetid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blææææ, det gikk ikke denne gangen. Men da er det vel bare å prøve igjen ;)

 

Da er det 14 dager til ca, så er du klar for en ny runde. Krysser fingre og tær for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det litt stille om dagen! Vi er nå ei uke ut i ventinga, kjenner som de forrige gangene både ømme pupper og noe kvalme, dette får jeg nok av ovitrelle sprøyta. I tillegg har jeg litt stikkninger i magen, det håper jeg er et godt tegn, men det gjenstår en uke til før vi får vite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blææææ, det gikk ikke denne gangen. Men da er det vel bare å prøve igjen ;)
Da er det 14 dager til ca, så er du klar for en ny runde. Krysser fingre og tær for deg :)

Tusen takk :) Blir nok ikke start før i desember eller januar, spørs hvilken metode lege vil jeg skal bruke denne gangen. Ble også litt skrapa på kontoen etter første forsøk, så må spare opp littegranne først hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blææææ, det gikk ikke denne gangen. Men da er det vel bare å prøve igjen ;)
Da er det 14 dager til ca, så er du klar for en ny runde. Krysser fingre og tær for deg :)

Tusen takk :) Blir nok ikke start før i desember eller januar, spørs hvilken metode lege vil jeg skal bruke denne gangen. Ble også litt skrapa på kontoen etter første forsøk, så må spare opp littegranne først hehehe

 

Ja kontoen kan bli godt skrapa på våre forsøk. Men jeg ønsker deg masse lykke til når du setter igang igjen.

Håper virkelig det lykkes fort for dere også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er igang med pergotime nå så puregon i 2 dager så kontroll på fredag :) spennende :) Vårt 4 insiminerings forsøk og 1 på Riksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det nok et negativt forsøk her :( Må innrømme at denne gangen ble jeg fryktelig skuffet. Neste mens kommer jo rett oppi jul, så blir nok ikke nytt forsøk før januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det står da lesbiske prøvere:) Ikke lesbiske gravide;) Greit å følge med , men å ha "gravid samtaler" her blir litt dumt.

 

 

Anonym poster: 3d570d341d4968ad4e194e67f9f6a32a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det står da lesbiske prøvere:) Ikke lesbiske gravide;) Greit å følge med , men å ha "gravid samtaler" her blir litt dumt.

 

 

Anonym poster: 3d570d341d4968ad4e194e67f9f6a32a

 

Tror ikke de fleste tenker over det sånn.. Bortsett fra du.. :P Du får lage en "Lesbiske gravide" tråd da vettu :)

 

Anonym poster: e6ad8aba4a9f1d13280ff96ae61a34c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...