Gå til innhold

ehhh... folkens... har lagt på meg...


peanutts82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var på kontroll i dag,,hele forrige svangerskap la jeg på meg 10-11kilo, men nå har jeg på meg 9kilo, og har 9 uker igjen...ble helt nedfor jeg...hvordan er det mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 kilo så langt :( :( :(

 

er 32+2 idag

 

Jeg la på meg, hold deg fast, nesten 40!!!! kilo forrige svangerskap. Det er syv år siden. Har nå lagt på meg ca 7-8 kilo og er 32+5 nå. Men er redd det ska komme nå på slutten. Var fylt med veldig mye vann store deler sist, og tror det veier mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på kontroll i dag,,hele forrige svangerskap la jeg på meg 10-11kilo, men nå har jeg på meg 9kilo, og har 9 uker igjen...ble helt nedfor jeg...hvordan er det mulig?

 

31+1 btw...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg vet ikke åssen det er mulig. kan vann veie så mye? for alle andre sier at jeg ikke har blitt noe større bortsett fra magen... jeg merker selv på lår, legger og ankler at de er mye større enn før... men kan det være vann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lagt på meg nok føler jeg.. Straks 32 uker og 11kg.. Er livredd for at det skyter til værs nå når ungen for fullt begynner å voksne.. Har også en del vann i kroppen, men jeg kan vel neppe skylde på det:/

Må ta det opp med lege el jordmor.. Hva jeg kan gjøre for å hindre at det blir 20 kg opp før jeg er ved termin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes ikke jeg hadde lagt på meg så mye jeg - helt til jeg denne uka begynte å få en halvkilo hver dag! Merker det både på vekta og at det strekker i magen og ryggen. Lurer på hvor dette ender. La på meg så godt som alt de siste to månedene med storebror også, og nå har tydeligvis jentene tenkt å gjøre det samme. Kan bli heftig fremover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk at 8-10 kg forsvinner ved fødselen jenter:)

 

 

Mjaaaaa, jeg var veldig aktiv forrige gang, og ikke helt enig,hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk at 8-10 kg forsvinner ved fødselen jenter:)

På meg var 10 kg borte etter jeg hadde født,men det er de kg som er igjen som er fett som kan være vanskelig å få bort.Men for min del forsvant 22 kg veg å amme og spise vanlig sunn mat.Amming er jo 700-800 kcal gratis "slanking" om dagen.

 

 

Mjaaaaa, jeg var veldig aktiv forrige gang, og ikke helt enig,hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig fornøyd med de 6,5 kg jeg hadde lagt på meg....helt til jeg var på kontroll i dag og gikk på vekten......lagt på meg 3 kg på 6 uker og der kom jeg opp i 10 kg i uke 30+2.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 39+1 og har lagt på meg 25 kilo.... Veide 60 før jeg ble gravid og er 175 høy så var jo undervektig... Bruker str. M nå men føler meg så svær og feit:/:/ Men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har knapt lagt på meg jeg :/ Og synes ikke noe om det. Sist jeg var til jm hadde jeg gått ned 1 kg siden sist jeg var der.

Er liksom bare magen som vokser, og til tider hovner jeg opp i beina, men thats it...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var det jeg trodde. har fått mye vann i legger og føtter. det veier en del sa jordmor.

har lagt på meg 15 kilo. og er 33 uker idag. hun sa jeg må passe på å holde føttene høyt oppe når jeg sitter eller ligger så vannet renner tilbake. ikke stå på bena så mye om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå i uke 33 og har lagt på meg ca 10kg fra start vekt, gikk ned ca 2 kg i starten. Jeg håper på ikke mere enn 5 kg til, spiser sunt og trener, men vann etc. kan man vel ikke styre. Sist svangerskap gikk jeg opp nesten 30kg og jobbet veldig for å få de av igjen, så denne gangen har jeg vært mye flinkere helt fra starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide meg i uke 32+0 og hadde da gått opp 6,8 kg.. Skal til JM i morgen (33+6) så da får vi se hva jeg veier da. Føler at jeg har gått opp en del bare på disse 2 ukene.. Har et eeeeenormt søtsug, hver dag men prøver å begrense meg selv om det ikke er lett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på kontroll i dag -har lagt på meg 10 kg, er nå i uke 32+2. Synes ikke det er så galt, jeg:) Jordmor mener i alle fall det er helt vanlig. Ikke synes det så godt på meg heller, utenom magen, selvsagt. Kroppen min kjenner jeg igjen, så har ikke egentlig endret fasong. Har til og med beholdt litt midje:-D

 

Jeg har gått opp 2 kg fra uke 27, og det var mindre enn forventet. Fra 23 til 27 hadde jeg lagt på meg 3,5 kg, så var redd jeg hadde gått opp 2000 kg nå som også barnet har fått vekt:-P Men de ukene tilbrakte jeg på ferie, så ikke rart vekten tok litt av. Nå lever jeg mitt vanlige liv med vanlig mat og trening, så nå er jeg fornøyd.

 

Håper på maks 15 kg opp, men så lenge alt annet er bra og jeg ikke får sjokk av å se meg i speilet, tror jeg ganske sikkert at det går bra. De kiloene får jeg nok av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 32 og opp 12 kilo.... Mer skal det bli:-) det er godt vi føder i desember, da er det jo lite tilgang på mat og kaker, så jeg satser på å rase ned i vekt... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5,8 kg her. Og jeg synes det er lite. Uke 34 nå, så blir vel kanskje litt mer med tida... Kommer til å gå i minus når barnet er ute :P

 

Og jeg har spist for mye godis og kaker, så her tar lille prinsessa til seg alt hun kan visst hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er førstegangs, 170 høy og har gått opp snart 14 kg (fra 58 til 72 kg) Vipper over i uke 36 i morgen, så det er jo ikke så lenge igjen heldigvis!

 

Jeg ser ikke så veldig stor ut syns jeg selv da, for jeg tror vekten har lagt seg mest på magen (som stikker laangt fremover) i puppene og resten på rumpe og lår :P Kanskje like greit for da tipper jeg iallefall ikke fremover! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33+2 og er 0,5 kg under startvekta....

Men gikk ned nesten 10 kg de 4 første månedene pga kvalme, så jeg har jo lagt på meg greit etter det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...