Gå til innhold

6 uker gravid og styrtblødning m/koagel...hjelp:`(


happyhamlet

Anbefalte innlegg

Satt på pc og gjorde lite, og gikk på wc for vanlig tisse runde. Til stort sjokk kom d masse rødt blod. Jeg ble livredd og fikk booket meg en time til UL to timer senere. I løpet av de to timene før jeg kom inn til han, blødde det bare mer og mer, og jeg følte at jeg ville miste disse små. UL viste at jeg hadde forts to bankende hjerter og at de begge hadde vokst, men den viste også at jeg hadde en blødning nederst i livmoren. Legen sa at dette kunne slå begge veier og at det ikke var noe jeg kunne gjøre. Har bare tatt det mero nå i ettermiddag men jeg blør desverre ennå, og i stad kom det en stor koagel på str med 3 x 2 cm stor klump. Jeg var sikker på at det var et av fostrene men min mann som også er sykepleier sjekket den og den inneholdt visst bare koagulert blod. Uansett så syns jeg hele dette bare er noe sørgelig shit og jeg har bare lyst til å gråte og gråte.

Er det noen som har slike opplevelser? Jeg har ingen smerter så er det sagt, bare blør mye....de sier jo at ivf gravid ikke er det samme som vanlig gravid.....men dette syns jeg er skummelt=/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

blødningen stoppet og begge er der ennå. var visst vanlig med litt blødning i svangerskapet selvom jeg ser på det som psykisk terror og ikke morsomt. blødde i to dager. det sluttet når jeg la meg på sofa.

 

er nå 7 + 0 og er kvalm 24/7 har verking og draing i livmor og fått en liten bulk nederst alt.

 

Ha en fin dag damer <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...