Gå til innhold

Jobbe hjemmefra


Mamma_til_2

Anbefalte innlegg

- jeg har lyst til og bynne og jobbe hjemmefra slik at mini snupp kan være hjemme lengst mulig, helst til 2 år, men er det noen som har en ide på hva jeg kan gjøre, bare for og si det så klarer jeg ikke tlf salg (tror jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Njaaa, de jeg ser rundt meg som jobber hjemmefra har i hovedsak kreative yrker tror jeg. Naboen er grafisk designer, enkelte ganger kommer kundene til henne og innimellom er hun nok ute hos dem for å diskutere oppdrag. Ellers sitter hun hjemme og jobber med greiene sine. Jeg har også en bekjent som er illustratør. Hun og mannen har eget firma og tegnestue hjemme. Og så har jeg en venninne som er privatleverandør av kaker. Hun kjører ut kakene til dem som bestiller, men "bakeriet" er hjemme.

 

Vet forresten også om en som er revisor og har hjemmekontor. Selv er jeg psykolog i det offentlige og gjør alt skrivearbeid hjemmefra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea - kukløsklan

Jeg jobber hjemme ifra. ble mobbet for jobben min på anonymforum en tid tilbake. Men det er fullt mulig for alle å jobbe hjemmefra. Deilig å legge opp dagen selv, når jeg ikke jobber hjemme via skype har jeg møter på cafe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fjernet-medlem-1402

Nå ble jeg nysgjerrig på hva du jobber med Juliea? :)

 

Jeg kjenner ingen som har rent hjemmekontor uten å være gift med sjefen, he he, så kan dessverre ikke hjelpe deg HI :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea - kukløsklan
Nå ble jeg nysgjerrig på hva du jobber med Juliea? :) Jeg kjenner ingen som har rent hjemmekontor uten å være gift med sjefen, he he, så kan dessverre ikke hjelpe deg HI :P

 

Jeg jobber i Global Partners Network og elsker det. For jeg jobber bare 2 timer dagen og tjener bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fjernet-medlem-1402
Nå ble jeg nysgjerrig på hva du jobber med Juliea? :) Jeg kjenner ingen som har rent hjemmekontor uten å være gift med sjefen, he he, så kan dessverre ikke hjelpe deg HI :P
Jeg jobber i Global Partners Network og elsker det. For jeg jobber bare 2 timer dagen og tjener bra :)

 

Jøss, så greit :) Måtte google litt hva det var, men ser at det var mange ting å velge blant. Kjempegreit å kunne bestemme dagene selv:)

 

Skjønner ikke hvorfor du ble mobbet for dette på anonym, en jobb er en jobb og vi kan ikke alle trives med det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Juliea - kukløsklan
Nå ble jeg nysgjerrig på hva du jobber med Juliea? :) Jeg kjenner ingen som har rent hjemmekontor uten å være gift med sjefen, he he, så kan dessverre ikke hjelpe deg HI :P
Jeg jobber i Global Partners Network og elsker det. For jeg jobber bare 2 timer dagen og tjener bra :)
Jøss, så greit :) Måtte google litt hva det var, men ser at det var mange ting å velge blant. Kjempegreit å kunne bestemme dagene selv:) Skjønner ikke hvorfor du ble mobbet for dette på anonym, en jobb er en jobb og vi kan ikke alle trives med det samme :)

 

Det er vel fordi mange her inne har en liten stemme i hodet som sier "for godt til å være sant, derfor ikke sant" og "ingen kan klare en slik jobb alle må jo ha en vanlig jobb" Så er det andre sisne stemmer som forteller akkurat det samme.

 

Men jeg så muligheten og grep den og angrer ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg nysgjerrig på hva du jobber med Juliea? :) Jeg kjenner ingen som har rent hjemmekontor uten å være gift med sjefen, he he, så kan dessverre ikke hjelpe deg HI :P

 

Jeg jobber i Global Partners Network og elsker det. For jeg jobber bare 2 timer dagen og tjener bra :)

 

Hva slags arbeid er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea - kukløsklan

Jeg ønsker et par til i mitt team. Så ta kontakt om det er noe du vil høre mer om. Så kan vi se om du kvalifiserer deg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt hjemmekontor i dag og datter har vært hjemme sammen med meg. Fungerer egentlig ikke så bra, så fort man har begynt å tenke en smart tanke så hører man: mamma jeg er sulten, jeg finner ikke, kan du ta ned den leken, jeg sitter på do og må ha en kos nå mamma, osv osv. Hyggelig å være hjemme med barnet en dag men mye jobbing blir det ikke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea - kukløsklan
Jeg har hatt hjemmekontor i dag og datter har vært hjemme sammen med meg. Fungerer egentlig ikke så bra, så fort man har begynt å tenke en smart tanke så hører man: mamma jeg er sulten, jeg finner ikke, kan du ta ned den leken, jeg sitter på do og må ha en kos nå mamma, osv osv. Hyggelig å være hjemme med barnet en dag men mye jobbing blir det ikke :-)

 

Hehe snupp går i barnehagen, men får korte dager =) Får ikke gjort noe konstruktivt med hun her :P Da blir det bare kos og lek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira bjeffer!

Er du flink til å skrive?

 

Det er mange aviser eller magasiner som bruker freelancere. Man trenger selvsagt et kreativt hode for å komme på saker, men det er lettere enn du tror. Og har man et litt ok nettverk, så finner man ofte en kilde gjennom dem.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ønsker et par til i mitt team. Så ta kontakt om det er noe du vil høre mer om. Så kan vi se om du kvalifiserer deg =)

 

Hei, jeg var inne å tittet på siden du nevnte tidligere i tråden, men jeg forstod ikke så mye av hva som var konseptet. er veldig interessert i å jobbe hjemmefra, har mini i bhg 3 dager i uken, så kan jobbe effektivt 3 dager og delvis effektivt 2 dager ;) Kan jeg spørre om du får fastlønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iille-MO

 

Det firmaet er et beryktet pyramideselskap/MLM selskap. Jeg ville ha googlet litt ordentlig før jeg sa ja til noenting. Mest sannsynlig er det noe som heter NU SKIN som er "skalkesjul" for pyramiden, men det kan også være andre produkter. Sier ikke at det er direkte svindel, men etter mine undersøkelser som har vært ganske omfattende de siste Mnd (pga familiemedlem som føler seg lurt opp i stry) føler jeg at jeg ihverfall burde advare de som føler seg fristet..

 

Hilsen en som har 2 venner og et familiemedlem med gjeld oppetter ørene pga NU skin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea - kukløsklan

Iille-MO

 

Det firmaet er et beryktet pyramideselskap/MLM selskap. Jeg ville ha googlet litt ordentlig før jeg sa ja til noenting. Mest sannsynlig er det noe som heter NU SKIN som er "skalkesjul" for pyramiden, men det kan også være andre produkter. Sier ikke at det er direkte svindel, men etter mine undersøkelser som har vært ganske omfattende de siste Mnd (pga familiemedlem som føler seg lurt opp i stry) føler jeg at jeg ihverfall burde advare de som føler seg fristet..

 

Hilsen en som har 2 venner og et familiemedlem med gjeld oppetter ørene pga NU skin

 

Det er mulitimarketing ja. Men ikke pyramide. Dette er et 28 år gammelt firma, på toppisten til Forbes og et firma oljebarnsjen har invistert titalls millioner i. Det er et solid firma.

 

Men finnes mange som rakker ned og er redd for å prøve noe nytt som selvsagt stempler som pyramide. En av de små stemmene jeg skrev om litt over her, som de fleste har, men jeg ignorerer og dermed klarer dette bra.

 

Dette er den eneste jobbe jeg har. Bortsett fra frivillig arbeid da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iille-MO

 

Det firmaet er et beryktet pyramideselskap/MLM selskap. Jeg ville ha googlet litt ordentlig før jeg sa ja til noenting. Mest sannsynlig er det noe som heter NU SKIN som er "skalkesjul" for pyramiden, men det kan også være andre produkter. Sier ikke at det er direkte svindel, men etter mine undersøkelser som har vært ganske omfattende de siste Mnd (pga familiemedlem som føler seg lurt opp i stry) føler jeg at jeg ihverfall burde advare de som føler seg fristet..

 

Hilsen en som har 2 venner og et familiemedlem med gjeld oppetter ørene pga NU skin

 

Det er mulitimarketing ja. Men ikke pyramide. Dette er et 28 år gammelt firma, på toppisten til Forbes og et firma oljebarnsjen har invistert titalls millioner i. Det er et solid firma.

 

Men finnes mange som rakker ned og er redd for å prøve noe nytt som selvsagt stempler som pyramide. En av de små stemmene jeg skrev om litt over her, som de fleste har, men jeg ignorerer og dermed klarer dette bra.

 

Dette er den eneste jobbe jeg har. Bortsett fra frivillig arbeid da.

 

Hei Juliea. Jeg skjønner at dette er noe du allerede har satset på, og mest sannsynlig investert (en del?) penger i, og kanskje har du også overtalt familiemedlemmer/venner til å la seg verve (og tjent penger på dem), så for meg å prøve å fortelle deg at dette ikke er bra er noe jeg innser at rett og slett ikke er min sak. Det blir litt som å prøve å få noen som er med i Jehovas vitner til å forstå at Jehovas vitner er en sekt. Det går ikke med mindre personen av innser det helt av seg selv. Derfor velger jeg å ikke legge meg opp i hvilke valg du tar og hvordan du tjener/taper pengene dine. Jeg har sett en del til deg her inne, og forstår det slik at du er både alenemor, student og jobber, og synes at det er flott at du klarer å skape et fint liv for deg og dine! Det er det ikke alle som klarer, og spesielt ikke i en så ung alder! :) Jeg håper du fortsetter med utdanningen du ønsker å ta og etterhvert kanskje får deg en jobb du liker og kan være stolt av! :)

 

MEN, og dette er til deg Lille-MO og kanskje andre som også synes dette virker fristende. Jeg forstår veldig godt at det ser forlokkende ut med lite jobb og mye penger, men jeg anbefaler dere på det sterkeste til å undersøke så mye som mulig om dette selskapet. Og når dere googler, bla langt tilbae i søkeresultatene, da de første sidene er dominert av selskapets egne internettsider og positive omtaler av seg selv.

 

her er en link (dog ikke en offisiell kilde, så jeg tar forbehold om at dette altså er en blogg, men jeg synes den oppsummerer veldig bra hva slike selskaper gjør og hva et MLM selskap er)

 

http://10min.no/penger/hvem-blir-rik-av-nettverksmarkedsf%C3%B8ring-mlm-kan-jeg-bli-rik

 

Hvis noen har noen spørsmål så deler jeg gjerne av min (beskjedne) kunnskap, da dette er noe som har opptatt meg en del den siste tiden. Ref ruinerte familiemdlemmer og venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea - kukløsklan

Iille-MO

 

Det firmaet er et beryktet pyramideselskap/MLM selskap. Jeg ville ha googlet litt ordentlig før jeg sa ja til noenting. Mest sannsynlig er det noe som heter NU SKIN som er "skalkesjul" for pyramiden, men det kan også være andre produkter. Sier ikke at det er direkte svindel, men etter mine undersøkelser som har vært ganske omfattende de siste Mnd (pga familiemedlem som føler seg lurt opp i stry) føler jeg at jeg ihverfall burde advare de som føler seg fristet..

 

Hilsen en som har 2 venner og et familiemedlem med gjeld oppetter ørene pga NU skin

 

Det er mulitimarketing ja. Men ikke pyramide. Dette er et 28 år gammelt firma, på toppisten til Forbes og et firma oljebarnsjen har invistert titalls millioner i. Det er et solid firma.

 

Men finnes mange som rakker ned og er redd for å prøve noe nytt som selvsagt stempler som pyramide. En av de små stemmene jeg skrev om litt over her, som de fleste har, men jeg ignorerer og dermed klarer dette bra.

 

Dette er den eneste jobbe jeg har. Bortsett fra frivillig arbeid da.

 

Hei Juliea. Jeg skjønner at dette er noe du allerede har satset på, og mest sannsynlig investert (en del?) penger i, og kanskje har du også overtalt familiemedlemmer/venner til å la seg verve (og tjent penger på dem), så for meg å prøve å fortelle deg at dette ikke er bra er noe jeg innser at rett og slett ikke er min sak. Det blir litt som å prøve å få noen som er med i Jehovas vitner til å forstå at Jehovas vitner er en sekt. Det går ikke med mindre personen av innser det helt av seg selv. Derfor velger jeg å ikke legge meg opp i hvilke valg du tar og hvordan du tjener/taper pengene dine. Jeg har sett en del til deg her inne, og forstår det slik at du er både alenemor, student og jobber, og synes at det er flott at du klarer å skape et fint liv for deg og dine! Det er det ikke alle som klarer, og spesielt ikke i en så ung alder! :) Jeg håper du fortsetter med utdanningen du ønsker å ta og etterhvert kanskje får deg en jobb du liker og kan være stolt av! :)

 

MEN, og dette er til deg Lille-MO og kanskje andre som også synes dette virker fristende. Jeg forstår veldig godt at det ser forlokkende ut med lite jobb og mye penger, men jeg anbefaler dere på det sterkeste til å undersøke så mye som mulig om dette selskapet. Og når dere googler, bla langt tilbae i søkeresultatene, da de første sidene er dominert av selskapets egne internettsider og positive omtaler av seg selv.

 

her er en link (dog ikke en offisiell kilde, så jeg tar forbehold om at dette altså er en blogg, men jeg synes den oppsummerer veldig bra hva slike selskaper gjør og hva et MLM selskap er)

 

http://10min.no/peng...kan-jeg-bli-rik

 

Hvis noen har noen spørsmål så deler jeg gjerne av min (beskjedne) kunnskap, da dette er noe som har opptatt meg en del den siste tiden. Ref ruinerte familiemdlemmer og venner.

 

Jeg har ikke brukt mye penger på dette nei, men jeg har tjent en god del :)

 

Så for meg funker dette jo utmerket. leit det ikke gjorde det for de du kjenner som prøvde. Er ikke alle som skjønner konseptet.

Men dette er en jobb jeg er stolt av! Dette er en jobb som gir meg økonomisk frihet og som gjør at jeg kan bruke mer penger på veldedighetsprosjektene mine, og snart kjøpe meg bil uten lån.

 

Skjønner godt skepsissen til folk da! Var der selv, men jeg har jo som sagt gått inn i dette med tro og entusiasme og det har fått meg langt. Men dette passer slettes ikke for alle. 98% trvies best i trygge A4 jobber, jeg gjør ikke det. Jeg liker å bestemme min egen hverdag, bestemme lønnen min selv og jobbe med hele verden fra sofaen. Men ja det er en risiko for å få panikk i starten. For som med alle andre jobber der man skaper seg sin egen business tar det selvsagt tid å bygge opp en egen tillit til jobben.

 

men jeg jobber tross alt med dette og gjør det bra. Så du trenger ikke informere meg om dette. Som faktisk har satt meg gått inn i dette, og har tilgang på en del informasjon som ikke er offentlig.

Min kunnskap om dette er ikke beskjeden.

 

Men takk for at du syntes jeg er flink. jeg er stolt av meg selv. jeg ser muligheter og griper de, de aller færreste tør da slike risker som dette. derfor er 98/2% jobb. Altså min type jobb :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea - kukløsklan

Men prakker ikke dette på noen i det hele tatt har full forståelse for at dette slettes ikke passer alle. Jeg vil jo bare ha mennesker som virkelig ønsker dette i mitt team. Men jeg skrev nå iallefal om det her fordi jeg jobber hjemmenifra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...