Gå til innhold

Presentasjonstråd?


Frøkenstrøken88

Anbefalte innlegg

Hei! Er 31 aar og kommer fra Trondheim. Er bosatt i Österrike. Har en sönn paa 2 fra för, og har naa termin 15. juni. Satt paa förste forsök. Har värt paa noen UL allerede. Vanlig her med en del vil jeg tro :) Men det gjör jo ikke noe, er bare fint aa faa sett mye til den inni der. Alt er bare bra saa langt. Er gift med en paa 34 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei :-) jente på snart 28 her. Bor i Oslo med min samboer og sønn som vi fikk i 2009 :-) termin 11. Juni! Vi går med planer om å flytte til krsand :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei :) Jeg er 26 år og vi venter første jente. Bor i Bergen og er 19+5. Spente! :)

 

Kanskje vi treffes på KK? Hehe:-)

 

Tør å snike meg inn her nå jeg også:-)

Jeg er 28 år og har to barn fra før, en jente på 9 og en gutt på straks 6. Giftet meg i mai:-) Har termin 12. juni med minstemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! :-) Jeg skriver meg inn her jeg også. :-) Har termin (noe usikker) 23. juni, men skal på ordinær ultralyd i morgen, så blir spennende hva de sier da. Er samboer og har ei jente på snart åtte år fra før. Vi bor snart i Tromsø forresten. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)! Jeg er 35 år, gift og vi venter vårt fjerde barn 27.juni. Vi bor like ved Hamar. Vi har to gutter og ei jente fra før. Vi alle gleder oss veldig til å få en liten baby i hus:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei! Jeg er 32 år, bor på Hamar sammen med samboer og vår sønn på 7 år. Vi har prøvd i 5 år å få flere barn, å endelig kan vi glede oss til familie forøkelse. Store gutt får som han ønsker seg, en lille bror :) Det var kort om meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...