Gå til innhold

Presentasjonstråd?


Frøkenstrøken88

Anbefalte innlegg

26 år og gift med verdens beste :) foreløbig termin er 17 juni neste år :) vi klarte dette på første forsøk :) selv etter at jeg har spist p-piller sammenhengende i ca 10 år.

Endret av Mammacille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle gravide kvinner, og gratulerer så mye alle sammen! :D

 

Jeg er fra Sørlandet og har vært samboer fra første stund jeg møtte min kjære. :)

I vår flyttet vi fra leilighet til et hus, og vi stortrives med stor plass! Og større plass, blir det jo plass til flere mennesker! :) Så vi har fått gleden av en positiv test på 3 forsøk! Wohoo, gleden er stor! <3

Vi fyller begge 24 år i år, og dette blir vårt første barn.

Foreløbig termin er 19/20 juni (i følge mine egne beregninger).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle Junimammaer :)

Jeg er 23 år fra Bodø området, har en jente på snart 4 år sammen med min samboer og nå har vi en liten hemmlighet i magen, gleder oss masse!! :D Foreløbig termin er 13 Juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RTprøver når tok du blodprøve og hva ble resultatet:) eg følte min var litt høg så kjekt å høre andre sine for å se forskjellen

 

Jeg tok blodprøve på rugedag 14, altså 16 DPO :)

Og svaret var 129 i hcg :) Jeg er redd det er litt lite, men visstnok innenfor normalen :)

Så på bloggen din at din var ganske høy ja! Men med to egg inn, så skal man ikke se bortifra at du venter to stk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulera RTprøver! :) Spennande! Ka ti e termin?

 

Takk, og gratulerer selv!

Veldig spennende :D Og terminen er 21. juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RTprøver når tok du blodprøve og hva ble resultatet:) eg følte min var litt høg så kjekt å høre andre sine for å se forskjellen

 

Jeg tok blodprøve på rugedag 14, altså 16 DPO :)

Og svaret var 129 i hcg :) Jeg er redd det er litt lite, men visstnok innenfor normalen :)

Så på bloggen din at din var ganske høy ja! Men med to egg inn, så skal man ikke se bortifra at du venter to stk :D

Det e jo bra det e innen for normalen da:) endelig våres turer:):) glede meg til å følge deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg har termin ca 4.juni tror jeg. Har ei som blir 3 år til vinteren. Klaffet på 2.forsøk for vår del. Spennende tid fremover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helle_Høygir

Slenger meg på her; foreløpig termin 28 juni - barn nr 2. Har en vintergutt fra før av. Har hatt endel krøll - mistet for ikke så lenge siden relativt tidlig (tror det var pga for kort lutealfase.)

 

Slet med ekstremkvalme slikt forrige gang - håper jo intenst jeg får det lettere nå.

 

Tilhører forøvrig ahus (bor på Romerike) og er 32 år (33 innen kreklingen er ute).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Først og fremst, gratulerer til alle innpå her :)

 

Jeg er straks 30 år, bosatt på Os (et stykke utenfor Bergen) Fødte en nydelig liten jente i september 2011 (hun er 13 mnd nå) og er nå gravid på nytt.

 

Planen var alltid to tette (litt grunnet alderen vår, barnefar er noe eldre enn meg) og jammen fikk vi ikke det til! Er litt skrekkblandet fryd, hører rykter om at to bleiebarn er ganske hektisk - men vi gleder oss masse!

 

Dette blir mest sannsynlig min siste graviditet, så jeg prøver å nyte alt det medbringer - av positive og negative ting :)

 

Ellers kan jeg fortelle at terminen min er rundt 6-10. juni (har hatt litt uregelmessig syklus etter fødsel) å skal på første legekontroll 23. oktober.

 

ønsker alle en fantastisk dag så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 år og forlovet til verdens beste mann på 31 år. Vi har ei datter på 18 mnd og venter vårt neste fellesbarn ca 16 juni neste år. Samboeren har ei datter fra før som er 9 år. Vi bor i nordre Ringsaker. Våre barn blir til ved hjelp av IVF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 år og gravid med nr to. Har en datter på 3 år fra før :-) Gift, og har vært sammen med min mann i over 12 år. Foreløpig termindato er 26 juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har nettopp meldt meg inn :)

Jeg er 28 (snart 29), bor på Gjøvik og er gravid for 3. gang. Termin foreløpig er 3 juni. Er samboer og forlovet med min store kjærlighet som er 39 år. Har faste jobber og stort hus (et must her) som vi kjøpte i 2010.

Vi har 2 barn hver fra tidligere forhold :) mars -02 sept -04 ("hans barn")

juli -06 jan -08 ("mine barn") men etter at vi møttes og fant den største kjærligheten i hverandre så måtte vi bare lage et felles kjærlighetsbarn :)

Vi trodde aldri vi kom til å få oppleve en slik type kjærlighet, den er bare ubeskrivelig..

Og hos oss er det ikke noe som heter ditt barn og mitt barn, alle 4 er VåRE barn :) Barna våre har kjent hverandre lenge da de gikk i samme bhg, og vi har dem da på likt 2. hver uke for å ikke skille dem som søsken.

Vi skal gifte oss 31 mai -14, første giftemål for oss begge, så dette blir spennende :) Giftemål har tidligere vært uaktuelt da ingen av oss hadde behov for den opplevelsen da. Ble fridd til på Kypros nå i sommer, og bare dèt var en stor opplevelse, hvordan blir det da man gifter seg da? hehe...

 

Dette var bittelitt om meg - ser fram tiol å være i dette forumet, virker veldig hyggelig her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, jeg har visst glemt å presentere meg ordentlig. Jeg fyller 30 nå i november (det blir en rolig feiring), og holder nå på å flytte sammen med min flotte kjæreste på 34. Vi traff hverandre i sommer, så her har ting gått fort for seg! Graviditeten er ikke planlagt, men veldig velkommen, vi gleder oss masse og har lenge vært klare for dette på hver vår kant. Første barn for begge.

 

I følge min kalender har jeg termin 24. mai, men det viste seg å ikke stemme. Etter 2. UL på mandag så ble foreløpig termin satt til 3. juni. Sommerbarn <3

 

Her er det mange spennende historier, jeg gleder meg til å følge dere. Lykke til alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg blir strax 29 år (på lørdag), bor i Rogaland, litt utenfor Ålgård/ Sandnes. samboer og forlovet. Venter nr 3 ca 26 juni :) blir spennende dette da det er samboers 1. Jeg har en gutt på 6 og ei jente på 8 fra tidl forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, å gratulerer med graviditeten! Jente 23 år, fra Hordaland:) Er samboer og er gravid for første gang, så dette blir spennende! Spiren satt på 2.forsøk!:) Foreløpig termin 28.juni. Lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 36, svorsk (har bott i Norge i 13 år, hehe), bor i Oslo og venter mitt/vårt andre barn. Er samboer. Vår lille sønn blir straks 17 måneder. Spiren satt på første førsøk, liksom forrige gang. (Mannen føler seg neste litt snytt på prøvingen, hehe) Min mamma og to søstre er også veldig fertile så tror det ligger i genene helt enkelt... Termin ca 28. juni, skal til privat gyn 20. nov så da får jeg nok en mer nøyaktig dato. Gleder meg til å se det lille hjertet banke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da titter jeg inn her :)

Jeg er 30 år og kommer fra Buskerud. Vi har 2 gutter fra før av.

Akk nå om dagene er vi litt i sjokk, fordi vi trodde jeg hadde spiral (Satt inn for 2 år siden) Men den har ant.vis detti ut under en kraftig mens.

Men om en liten stund når sjokket/angst og frustrasjonen har lagt seg så gleder vi oss til å bli en familie på 5!

 

Jeg har termin 29 juni!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) jeg er en jente på 25 bosatt utafor Sandnes, er gift og dette blir vårt 3 barn, men første barn som er planlagt:) foreløpig termin er 20 juni. Har en gutt på 6 og jente på 3, blir spennende å se hva vi får denne gang:) vi ønsket ikke å vite kjønn på di to første, litt usikker om jeg vil vite det nå, har jo en av hver så da har det jo egentlig ikke noe å si.. Hva tenker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit, mica! Vi har diskutert det med å vite eller ikke vite kjønnet. Mannen mener det er spennende å ikke vite, mens jeg er alt for praktisk anlagt til ikke å vite det. Jeg må jo vite hva jeg skal kjøpe inn, jo! I tillegg er jeg nysgjerrig, så jeg argumenterer i alle fall for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker mest på nyskjerrigheten jeg:) for jeg har kledd mine barn nøytralt i farge da jeg synes at det kan bli litt vel mye rosa og blått. Så praktisk sett er ikke dette et problem, men jeg husker følelsen når mine to første ble født å få vite hva det var, det var helt fantastisk:) men vet ikke helt enda, er jo en stund før vi trenger å bestemme oss om det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig tør jeg gi litt mer lyd fra meg her også - hadde første kontroll i går :-D

 

Jeg er 25 år, gift med en super mann på 28 år, bosatt på Hadeland, 8 mil nord for Oslo.

 

Spiren satt på 3.forsøk, og var egentlig veldig flaks med tanke på mine utrolig ustabile sykluser. Så gleden og overraskelsen var veldig stor!

 

I morgen er jeg 10 uker på vei, med termin 16.juni. Eller 14. som legen regner. Selvom jeg egentlig tror det er den 26. ettersom siste syklus var på 38.dager. Hehe, snakk om å bli forvirret! Uansett når det blir gleder vi oss veldig mye, og delte det med familie og venner i går. Utrolig koselig med så mange fine tilbakemeldinger :)

 

Gleder meg til å følge junimammaene her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 år og fra Stavanger. samboer med en litt eldre (fantastisk) mann. Vi forsøkte ikke å bli gravid, men nr en er nå på vei. Begge i fast jobb, og alt ligger tilrette til den lille forventes rundt 1.juni. var på tidlig UL for 3 uker siden, og alt så veldig bra ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var helt sikker på at jeg hadde presentert meg i denne tråden, men dengang ei... Så da er det vel på tide :)

 

Jeg er 38 år gammel, bosatt i Vestfold, gift og har tre barn fra før. (De to eldste er mine særkullsbarn, men vi regner dem for våre alle sammen ;) )

Jeg venter altså mitt fjerde barn, med foreløpig termin 6. juni 2013. Var på UL nå på fredag, og hun målte meg ti å være to dager lengre på vei, men tror ikke hun endret terminen... Dette var namlig bare en slags forundersøkelse for videre henvisning til Rikshospitalet; siden jeg har blitt såpass gammel, så ønsker vi en duo-test.

De ringte fra Riksen i dag, og jeg skal inn torsdag førstkommende for blodprøver. Så blir jeg vel henvist til nok en UL.

 

Jeg har tre KS bak meg, og skal derfor ha KS med denne siste også. (Mine barn kommer seg visst ikke ut den vanlige veien, dessverre...) Jeg trodde derfor at de var en viss mulighet for å få babyen i mai i stedet, men nå legger de visst KS så nærme terminen som mulig. Så da satser jeg på at det blir junibarn på oss :) (Eller at det er ok å henge her uansett?!)

Er nok ikke interessert i å gå så veeeldig nærme terminen, da jeg er veldig redd for å begynne å få rier; etter tre KS så er livmoren litt skjør, så jeg er såklart bekymret for revning. Men de vet vel hva de driver med :)

 

Jeg er nok ikke av de mest aktive foreløpig, men er innom og titter ofte! Skal prøve å skjerpe meg på skrivingen også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, 38 år fra Skien med menstermin 2 juni- blir planlagt ks så kan nok hende det blir mai på oss..... Men hører jo til her! Får tett oppfølging fra gyn.avd etter mye trøbbel, Har allerede to ul pluss tidlig ul på Riksen i går, det de kan se foreløpig ser bra ut! Har en gutt som akkurat har blitt 6år og som skal få vite at han endelig kanskje blir storebror når han får kalenderpakke 1 desember! Begynner å glede oss litt nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Er 27 år og kommer fra Kristiansand. Har en hærlig samboer og ei nydelig jente på 2 år. Spiren satt på 2 forsøk. Håper å finne det perfekte hus for oss før termin som foreløpig er 8. juni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...