Gå til innhold

Presentasjonstråd?


Frøkenstrøken88

Anbefalte innlegg

Hei jenter :)

 

Jeg har akkurat fått en positiv test i hånda, og bobler over av lykke/skremsel/energi og alt på en gang, så prøver meg på å sette igang en liten presentasjonstråd!

Det kommer vel flere inn her etterhvert nå tenker jeg!

 

Jeg er 24 år fra Oslo, og har (helt objektivt selvsagt) en herlig samboer som er litt eldre enn meg. Etter å ha pratet barn en stund, og egentlig blitt enige om å ikke begynne prøvingen før ut i 2013, så ga vi det likevel et forsøk nå.

Og jammen var alt med oss, for nå sitter jeg jo her med en positiv test i hånda! Lykkelig! Og skremt! ;)

 

Vi har begge faste jobber, eier en greit stor leilighet (sammen med banken), og har det veldig bra sammen. I fare for å høres ut som en klisje så er dette virkelig mannen i mitt liv, og tenk at vi nå skal bli en liten familie om alt går bra!

 

Sambo er borte på jobb, så har ikke fått delt den gode nyheten med han enda, gleder meg! Har et par negative tester bak meg da jeg tydeligvis har hatt EL senere enn antatt, så trodde egentlig alt håp var ute.. Men neida!

Antar termindato er rundt 5. juni, så forholder meg til den frem til ordinær UL.

 

Gleder meg til å følge dere jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en jente fra Skien på 32 år. Jeg er gift og har en sønn fra jan.- 11. Så har jeg et bonusbarn på 7. Vi har et rødt hus med hvitt staklitt gjerde rundt! ;-) Vi er i faste jobber begge to. Hos oss klaffa d på 6 forsøk. Var sikker på d ville ta lengre tid siden vi brukte to år på knerten og fordi jeg går på medisiner som kan gjøre d vanskelig. Den nåværende terminen er 7 juni!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra 30 år fra Rogaland! Er gift og venter nr to 12. juni foreløbig! Spiren satt på første forsøk så jeg er lettere sjokket! Er spent på hvordan det blir å få to så tette, prinsessa fra før av er snart 1 år...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en student på 24 år fra Møre og Romsdal. Venter nummer 2 med min kjære samboer, om alt går bra! Har en sønn på 2 år fra før, og hadde egentlig tenkt å vente til etter studiene før vi fikk fler, men ting skjedde i senga og livet må levast :)

 

Termin ca 5-7. juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!:) jeg slenger meg med i juni klubben! Er 30 år, gift og bor på Gjøvik. Vi har en herlig sønn på 2 år. Tenkte vi skulle prøve å få til et familiemedlem til, og jammen klaffet det på første forsøk :) antatt termindato er 11. Juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter positiv test igår kveld og idag morges, tør jeg slenge meg med her inne :) Er 28 år, samboer, og bor i østfold. Dette blir første barn, satt på 3 forsøk! :)

Antatt termindato er 13 juni.

Endret av Makuahines
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 36 år og bor i Bamble med min samboer som jeg har vært sammen med i fire år.

Selv om jeg aldri prøvde for alvor å bli gravid med min eks, så hadde jeg likevel en anelse om at det ikke var så enkelt for meg å bli gravid. Det viste seg å stemme, og jeg har nå blitt gravid med prøverør.

Dette er det andre forsøket, og gleden var stor da jeg sto med den positive testen i hånda. Jeg kjenner likevel at det er litt vanskelig å tro på det. Jeg har hatt en del brun utflod, noe jeg har lest kan bety at ett av de to eggene ikke har festet seg. Utfloden har stoppet, men på søndag blødde jeg også litt friskt blod, så nå er jeg redd det kan ha gått galt med det andre egget også.

Jeg skal på ultralyd om to uker. Det blir fryktelig spennende å se om det er liv der inne, og evt hvor mange liv det er :)

Termindato blir i så fall 6. juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år, samboer og bor i Sør-Trøndelag. Har prøvd en god stund, og ble til min store glede gravid tidligere i år, men mistet.. Nå er vi back in business og håper det går bedre denne gangen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 36 år fra Oslo, samboer og 1 barn. Hadde en MA tidligere i år og satser på at det går bra denne gangen.

Termindato forløpig 14.juni ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente på 25 med en herlig samboer i Drøbak. Testen var positiv den dagen vi fikk nøklene i hånda til vår nykjøpte hus;) Ble gravid på første forsøk, og dette blir vårt første barn. Spennende og skremmende og helt fantastisk! Foreløpig termin 2.juni <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Jeg er gravid!! :D Jeg er 30 år og fra Vestfold. Bor sammen med mann og to barn på 8 og 5 år. Nå skal vi ha en liten en til;) Menstermin er på bursdagen til minstejenta:D 7.Juni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Jeg er gravid med mitt andre barn, og det gikk på 3. forsøk :) Jeg er 30 år og kommer fra Trondheim, gift og har en gutt på snart 2 år. Foreløpig termin er 11 juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter ett år med søskenprøving med assistert befruktning (2 fryseforsøk, 1 avbrutt og 3 gjennomførte insemineringer), klaffa det endelig nå! :) Har fra før en gutt på 2 år og 1 mnd med min kjære mann. Er gift og bor i Grimstad. Opprinnelig østlending. Straks 29 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Er en jente fra Stavanger 21 år. Bor sammen med min samboer og gutten vår på 18 mnd. Gleder oss veldig til å bli foreldre igjen med termin foreløpikt 6 juni 2013 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Eg er ei jente på 23år fra Stavanger, gift med en hærlig mann. Har hatt 3 icsi forsøk og 2 fryseforsøk før det klaffet på siste icsi forsøket. Dette blir da våres første. Har aldri brukt prevasjon så me har virkelig slitt med å bli gravide di siste 5,5årene. Nå har me bygget ut huset vårt så det er klart for ny innflytteren(e). Satte inn 2 egg. Spent på om det er 1 elle 2 på ul om 4uker:) termin 20.juni 2013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er en tobarnsmor i fra Steinkjer, Nord-Trøndelag! :) Jeg er 29 år og giftet meg med barnefar i år. Vi har ei jente på 4 1/2 år og en gutt på 2 1/2 år. De fyller begge året over nyåret, januar og mars. Så da blir de 3 1/2 og 5 år før lillesøster eller lillebror kommer til verden! :)

Jeg har termin 15. juni i følge terminkalkulator, og det blir nesten på 1. års bryllupsdagen vår! :)

Har blitt lett gravid alle gangene, nesten for lett.. Mnd etter at jeg slutter på prevensjon, så er det i boks, derfor skal vi være veldig forsiktig når vi ikke ønsker flere! ;) Men nå har vi jo vært kjempeheldige!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 og lykkelig gift med verdens beste ektemann. Bor i Lier og har en nydelig gutt på litt over tre år. Foreløpig termin er 17 juni - akkurat som med førstemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra! :) Eg e ei jenta på 23 år som bur i Bergen, å e gravid me 1. mann! :) Gifta meg i sommar med verdens beste mann, og 2 mnd seinare satt spiro <3 Leve i spenning fra dag til dag, og håpe selvfølgelig at alt skal gå bra! Begge to har fast jobb, og me eige ein passe stor leilighet me plass nok til familie :)

 

Glede oss veldig til småen skal komma, å suns da e alt for lenge te 3. juni som er foreløpig termin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt skremmende dette, men jeg melder meg inn her jeg også :)

Fikk positivt svar på blodprøven i dag, så nå er vi endelig gravid!

 

Jeg er straks 27 år og er forlovet med verdens beste.

Han har god jobb, mens jeg er student og jobber deltid utenom.

 

Dette barnet er veldig etterlengtet, da vi har prøvd å bli gravid i over 5 år nå :) Prøverørskarusellen begynte vi på i 2010, og nå satt endelig spiren!

Vi er overlykkelige, og teller spent ned på dagene til første UL som er om 4 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RTprøver når tok du blodprøve og hva ble resultatet:) eg følte min var litt høg så kjekt å høre andre sine for å se forskjellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, 28 år og fra Møre og Romsdal. Har gått uten prevensjon i over 5 år, og mer eller mindre gitt opp. En SA i 2009, før neste spire satt seg nå. Så da er det bare å håpe h*n klarer henge på:)

Har et barn fra før, -04 modell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er 22 år, fra Akershus. Er samboer, og forlovet.

Var uhell dette her, absolutt ikke planlagt i det hele tatt, men gjør det beste ut av det!

 

Skal ha termin fra 6-9 juni tenker jeg meg :) Har ingen unger fra før av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 år gammel, gift fra Akershus. Vi har prøvd i cirka et år og jeg har termin et gang mellom 16-25 juni, tenker jeg. Dette blir vår første hvis alt går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 år gammel 2 barnsmor fra Bergen. Klaffet på første forsøk sist med tvillingene og også denne gangen. Termin foreløbig 19 juni. Gift med gubben i 10 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...