Gå til innhold

Finnes det virkelig damer som går rundt uten truse?? Fy faan så ekle dere er!!


Gjest Vicky Pollard

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest <3Barn&Engler<3
Hvor er popcornet når jeg trenger det ;)

Spise popcorn med noe så gyselig snakk, som truseløse buksehandlere? Usj...

Må si jeg "gleder" meg til jeg må i butikk å prøve bukser fordi jeg definetivt bruker feil str nå... *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira bjeffer!
Hvor er popcornet når jeg trenger det ;)
Spise popcorn med noe så gyselig snakk, som truseløse buksehandlere? Usj... Må si jeg "gleder" meg til jeg må i butikk å prøve bukser fordi jeg definetivt bruker feil str nå... *grøss*

 

Popcorn funker bra.... ostepop derimot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som terapeut, og må si at jeg blir rimelig sjokkert når damer kommer til behandling uten truse. Har til og med bedt dem ta på truse neste gang, men neida.... "det er så ekkelt å gå med!".

 

Heldigvis svært sjelden det skjer. Skjer det igjen så kommer jeg nok til å kreve det, for jeg behandler ikke truseløse hvor jeg må finne håndklær for å dekke dem til. Et par har til og med valgt å legge stort håndkle mellom beina som en bleie, når de har vært til behandling. Og det er mer behagelig enn å ligge på benken med en truse, liksom??

 

De som har gjort dette har fortalt at de aldri bruker truse, uansett. Under mensen så bruker de tampong og ikke bind. Vil tro de nesten ikke blør og har en av- og påknapp som gjør at de heller aldri spotter....

 

Urgh!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Hvor er popcornet når jeg trenger det ;)
Spise popcorn med noe så gyselig snakk, som truseløse buksehandlere? Usj... Må si jeg "gleder" meg til jeg må i butikk å prøve bukser fordi jeg definetivt bruker feil str nå... *grøss*
Popcorn funker bra.... ostepop derimot!

 

hahahaha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For enkelte hjelper ikke truser på "tisseflekker" i buksa. Og de skal aldri kunne prøve en ny bukse?

 

Du vet at en truse kun er et tynt stoff mellom tissen og buksa? Virker som om du ikke vet dette, og tror at en truse beskytter mot alt. Den gjør ikke det...... Har du noen gang hørt om inkontinens?

 

At ting er Æsj for deg, betyr ikke at du vet alt og ei heller at du er bedre enn andre som prøver klÆr ;) Du vet dette, eller hva? ;) At du tenker du er renslig nok, er faktisk ikke sikkert det er renslig nok for andre. Og du har vel vaskemaskin, har du ikke?

 

Dumme damer..... herrefred... går det an?

 

Har hørt om truseinnlegg og tena for inkontinens... har du?

 

Jadda, bleier i alle størrelser er her i huset. For jeg har barn med medfødt inkontinenslidelse.

 

Men poenget ditt er hva?

 

Det verste jeg vet, er å se sminke på klÆr jeg vil prøve, og å oppleve skikkelig svettelukt i klÆr jeg også vil prøve. For det gir meg både en visuell avsmak, og en ekkel lukt som kommer for nÆr nesen min. Men jeg tenker lite på at det er andres lukt og slikt. Har da aldri blitt smittet av noe, så ser ikke det store problemet ditt. Du går vel aldri på noe som minner om offentlige toaletter, heller?

 

Jeg bruker truse, og derfor har ikke andres kroppsvÆsker så mye å si der nede. For jeg har vaskemaskin, jeg :D Har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vicky Pollard

Jobber som terapeut, og må si at jeg blir rimelig sjokkert når damer kommer til behandling uten truse. Har til og med bedt dem ta på truse neste gang, men neida.... "det er så ekkelt å gå med!".

 

Heldigvis svært sjelden det skjer. Skjer det igjen så kommer jeg nok til å kreve det, for jeg behandler ikke truseløse hvor jeg må finne håndklær for å dekke dem til. Et par har til og med valgt å legge stort håndkle mellom beina som en bleie, når de har vært til behandling. Og det er mer behagelig enn å ligge på benken med en truse, liksom??

 

De som har gjort dette har fortalt at de aldri bruker truse, uansett. Under mensen så bruker de tampong og ikke bind. Vil tro de nesten ikke blør og har en av- og påknapp som gjør at de heller aldri spotter....

 

Urgh!!!!!!!

 

O migod!! Jeg VISSTE det! Det kommer for en dag.

Ikke popcorn til meg, takk - står over i kveld tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud. vær sin smak vell.

går ofte uten truse for det er mer behagelig.

ikke når jeg går med kjole eller skjørt selfølgelig.og har jeg menstrasjon eller mye utflod så bruker jeg både truse og bind. hvis jeg skal prøve bukser har jeg selfølgelig på med truse. tror nok ikke det er noen som gjør det i komandon. håper værtfall ikee det. blir nok og ta en ekstra titt neste gang nå da etter at du måtte si d:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <3Barn&Engler<3
Hvor er popcornet når jeg trenger det ;)
Spise popcorn med noe så gyselig snakk, som truseløse buksehandlere? Usj... Må si jeg "gleder" meg til jeg må i butikk å prøve bukser fordi jeg definetivt bruker feil str nå... *grøss*
Popcorn funker bra.... ostepop derimot!

Yayks... Blir nok hverken nye bukser eller ostepop med det første her i huset! :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som terapeut, og må si at jeg blir rimelig sjokkert når damer kommer til behandling uten truse. Har til og med bedt dem ta på truse neste gang, men neida.... "det er så ekkelt å gå med!". Heldigvis svært sjelden det skjer. Skjer det igjen så kommer jeg nok til å kreve det, for jeg behandler ikke truseløse hvor jeg må finne håndklær for å dekke dem til. Et par har til og med valgt å legge stort håndkle mellom beina som en bleie, når de har vært til behandling. Og det er mer behagelig enn å ligge på benken med en truse, liksom?? De som har gjort dette har fortalt at de aldri bruker truse, uansett. Under mensen så bruker de tampong og ikke bind. Vil tro de nesten ikke blør og har en av- og påknapp som gjør at de heller aldri spotter.... Urgh!!!!!!!

 

Hvilke terapeut er du da?

 

Jeg har vært hos forskjellige terapeuter og jeg tror ingen av de hadde oppdaget det hvis jeg ikke hadde truse på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før i tida da de hadde fotside skjørter, gikk de visst barrumpet under. Og ting rant bare ned langs lårene, og stivnet der, antar jeg.

^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber som terapeut, og må si at jeg blir rimelig sjokkert når damer kommer til behandling uten truse. Har til og med bedt dem ta på truse neste gang, men neida.... "det er så ekkelt å gå med!". Heldigvis svært sjelden det skjer. Skjer det igjen så kommer jeg nok til å kreve det, for jeg behandler ikke truseløse hvor jeg må finne håndklær for å dekke dem til. Et par har til og med valgt å legge stort håndkle mellom beina som en bleie, når de har vært til behandling. Og det er mer behagelig enn å ligge på benken med en truse, liksom?? De som har gjort dette har fortalt at de aldri bruker truse, uansett. Under mensen så bruker de tampong og ikke bind. Vil tro de nesten ikke blør og har en av- og påknapp som gjør at de heller aldri spotter.... Urgh!!!!!!!
Hvilke terapeut er du da? Jeg har vært hos forskjellige terapeuter og jeg tror ingen av de hadde oppdaget det hvis jeg ikke hadde truse på :P

 

Vanskelig å unngå når man må komme til på f.eks. lår og legger og pasienten velger å ha så trange bukser at de ikke kan dras opp... eller om man f.eks. skal behandle bekkenplager og må komme til på setet og må trekke ned buksen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse små g-strengene beskytter ikke så all verdens mye de heller da...hvis man drar buksa godt opp i rassen og gnir skinkene i buksa man prøver...ysj....for en tanke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...