Gå til innhold

Finnes det virkelig damer som går rundt uten truse?? Fy faan så ekle dere er!!


Gjest Vicky Pollard

Anbefalte innlegg

Gjest Vicky Pollard

Greit nok å lufte slufsa etter dusjen på kvelden eller i hjemmet, men å gå uten truse til daglig?? Jeg er sjokkert!!

 

Synes det er passe motbydelig å tenke på at dere lar utflod og kanskje en tisseskvett i ny å ne gå rett i buksa. Hva gjør dere når dere har mensen da, eller når dere er på hm og prøver bukser? Er det slik at dere lar slufsa gnikke seg godt i buksa dere ikke skal ha før dere henger den tilbake? Ja, for regner med dere handler en del bukser siden dere bedyrer at dere skifter bukser hver dag og vasker de på 60 grader...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vet Vicky, de som er truseløse de har IKKE utflod, IKKE tisseflekker og IKKE mensen. Så det er visst ingen problem det;-);-)

 

Gjett om jeg kommer til å tenke meg to ganger om neste gang jeg prøver ei bukse i butikkene.......

 

Yaiks!

Endret av Kari Mari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet Vicky, de som er truseløse de har IKKE utflod, IKKE tisseflekker og IKKE mensen. Så det er visst ingen problem det;-);-) Gjett om jeg kommer til å tenke meg to ganger om neste gang jeg prøver ei bukse i butikkene....... Yaiks!

Hæ?? Har de ikke? Da skal jeg bli truseløs jeg også, for slikt er jo ekkelt uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vicky Pollard

Du vet Vicky, de som er truseløse de har IKKE utflod, IKKE tisseflekker og IKKE mensen. Så det er visst ingen problem det;-);-)

 

Gjett om jeg kommer til å tenke meg to ganger om neste gang jeg prøver ei bukse i butikkene.......

 

Yaiks!

 

Samme her! Var til nå lykkelig uvitende om truseløse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett noen av dine innlegg og svar, og jeg skjønner ikke hva du gjør inne på bim, eller hvorfor du er her...uten å komme med airhead innlegg som dette....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vicky Pollard

Jeg har sett noen av dine innlegg og svar, og jeg skjønner ikke hva du gjør inne på bim, eller hvorfor du er her...uten å komme med airhead innlegg som dette....

 

Har ikke sett noen av dine... Skjønner derfor ikke helt hvorfor du er her heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet Vicky, de som er truseløse de har IKKE utflod, IKKE tisseflekker og IKKE mensen. Så det er visst ingen problem det;-);-) Gjett om jeg kommer til å tenke meg to ganger om neste gang jeg prøver ei bukse i butikkene....... Yaiks!
Hæ?? Har de ikke? Da skal jeg bli truseløs jeg også, for slikt er jo ekkelt uansett!

 

Mulig det er verdt et forsøk......eller kanskje ikke:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett noen av dine innlegg og svar, og jeg skjønner ikke hva du gjør inne på bim, eller hvorfor du er her...uten å komme med airhead innlegg som dette....
Har ikke sett noen av dine... Skjønner derfor ikke helt hvorfor du er her heller...

 

Der ser man hvor uvitende du er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis det å gå truseløs garanterer meg en utflod- og mensfritt liv, så spørs det om jeg ikke må prøve meg på det samme! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet Vicky, de som er truseløse de har IKKE utflod, IKKE tisseflekker og IKKE mensen. Så det er visst ingen problem det;-);-) Gjett om jeg kommer til å tenke meg to ganger om neste gang jeg prøver ei bukse i butikkene....... Yaiks!
Samme her! Var til nå lykkelig uvitende om truseløse...

 

Det er faktisk noe i den der "det man ikke vet har man ikke vondt av". Iallefall i dette tilfellet!

 

Fra nå av skal jeg bare kjøpe bukser på nettet, og håpe inderlig at ingen truseløse har prøvd og returnert dem, før de er videresendt til meg;.D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett noen av dine innlegg og svar, og jeg skjønner ikke hva du gjør inne på bim, eller hvorfor du er her...uten å komme med airhead innlegg som dette....
Har ikke sett noen av dine... Skjønner derfor ikke helt hvorfor du er her heller...

 

Føler du at du må ha oppmerksomhet hele tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vicky Pollard

Slufsa og tisseflekker i buksa?!? For noen uttrykk, for å komme på dette må du være en pervers mann! :-D

 

Slufse er vel bare et lokalt uttrykk, tisseflekker er vel ikke så galt. Du kan lese underlivet og urin om du ønsker det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vicky Pollard
Jeg har sett noen av dine innlegg og svar, og jeg skjønner ikke hva du gjør inne på bim, eller hvorfor du er her...uten å komme med airhead innlegg som dette....
Har ikke sett noen av dine... Skjønner derfor ikke helt hvorfor du er her heller...

 

Føler du at du må ha oppmerksomhet hele tiden?

 

Hehe, jaaaa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet så mange hårsåre damer det var her i kveld, sitter trusa for stramt kanskje?

 

Blir det for lite "mannen min er utro" og "babyen gulpa, hva er galt med'n"-innlegg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vicky Pollard
Du vet Vicky, de som er truseløse de har IKKE utflod, IKKE tisseflekker og IKKE mensen. Så det er visst ingen problem det;-);-) Gjett om jeg kommer til å tenke meg to ganger om neste gang jeg prøver ei bukse i butikkene....... Yaiks!
Samme her! Var til nå lykkelig uvitende om truseløse...

 

Det er faktisk noe i den der "det man ikke vet har man ikke vondt av". Iallefall i dette tilfellet!

 

Fra nå av skal jeg bare kjøpe bukser på nettet, og håpe inderlig at ingen truseløse har prøvd og returnert dem, før de er videresendt til meg;.D

 

Ja, for - æææsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjempeanonym

Jeg syns det er ekklere med damer som går uten bh og puppene henger langt nede på magen, men ka faen liksom- om de syns det er digg så kjør på. Samme med truseløse damer- luft i vei bare dere vasker dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For enkelte hjelper ikke truser på "tisseflekker" i buksa. Og de skal aldri kunne prøve en ny bukse?

 

Du vet at en truse kun er et tynt stoff mellom tissen og buksa? Virker som om du ikke vet dette, og tror at en truse beskytter mot alt. Den gjør ikke det...... Har du noen gang hørt om inkontinens?

 

At ting er Æsj for deg, betyr ikke at du vet alt og ei heller at du er bedre enn andre som prøver klÆr ;) Du vet dette, eller hva? ;) At du tenker du er renslig nok, er faktisk ikke sikkert det er renslig nok for andre. Og du har vel vaskemaskin, har du ikke?

 

Dumme damer..... herrefred... går det an?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vicky Pollard

Jeg syns det er ekklere med damer som går uten bh og puppene henger langt nede på magen, men ka faen liksom- om de syns det er digg så kjør på. Samme med truseløse damer- luft i vei bare dere vasker dere.

 

Med brystvorter på størrelse med tefat? Nais :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vicky Pollard

For enkelte hjelper ikke truser på "tisseflekker" i buksa. Og de skal aldri kunne prøve en ny bukse?

 

Du vet at en truse kun er et tynt stoff mellom tissen og buksa? Virker som om du ikke vet dette, og tror at en truse beskytter mot alt. Den gjør ikke det...... Har du noen gang hørt om inkontinens?

 

At ting er Æsj for deg, betyr ikke at du vet alt og ei heller at du er bedre enn andre som prøver klÆr ;) Du vet dette, eller hva? ;) At du tenker du er renslig nok, er faktisk ikke sikkert det er renslig nok for andre. Og du har vel vaskemaskin, har du ikke?

 

Dumme damer..... herrefred... går det an?

 

Har hørt om truseinnlegg og tena for inkontinens... har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok å lufte slufsa etter dusjen på kvelden eller i hjemmet, men å gå uten truse til daglig?? Jeg er sjokkert!! Synes det er passe motbydelig å tenke på at dere lar utflod og kanskje en tisseskvett i ny å ne gå rett i buksa. Hva gjør dere når dere har mensen da, eller når dere er på hm og prøver bukser? Er det slik at dere lar slufsa gnikke seg godt i buksa dere ikke skal ha før dere henger den tilbake? Ja, for regner med dere handler en del bukser siden dere bedyrer at dere skifter bukser hver dag og vasker de på 60 grader...

 

Liker godt å gå commando innimellom jeg, er ikke ekkel av den grunn :D

 

Ikke har jeg utflod, ikke har jeg urinlekkasje. Har jeg mensen bruker jeg selvfølgelig truse, samme hvis jeg prøver klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...