Gå til innhold

Hvordan er formen deres?


charnelle

Anbefalte innlegg

Har nå 17 dager igjen til termin og siste par dagene har vært enormt slitsomme - for nå skjer det ting med kroppen.

- Har fått noen bekkensmerter som gjør at jeg nesten ikke klarer å gå og i det hele tatt bevege meg. Sitter midt mellom rumpa og ned mot det ene låret. I dag klarte jeg ikke å ta av meg gummistøvlene pga sterke smerter. Føles som jeg har ramlet ned en trapp og er helt mørbanka....

- I perioder har jeg hyppige kynnere, og de har begynt å bli skikkelig ubehagelige. Klarer nesten ikke å puste når de pågår.

- Sover enormt dårlig om natten..

 

Det er vel kanskje slike ting som er vanlig når man nærmer seg termin... Har hatt en usedvanlig bra form helt frem til nå, så dette er litt uvant.

Hvordan er formen til dere som nærmer dere termindato?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjedelig med bekkensmerter.. det er IKKE noe særlig:( Jeg har litt av det jeg også.. men kommer og går.. kan av og til ikke løfte det ene beine for å ta av skoen min engang:P

 

Men ellers er formen overraskende bra.. merker at jeg er liiiitt mer sliten enn vanlig kanskje.. varm i kroppen, føles som feber..

Nå har jeg termin på Tirsdag neste uke, så er spent på hvor lenge jeg må vente;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 23dager igjen til termin og kjenner at det begynner å tære på kroppen nå.

Er mer trøtt og må ta meg en sovestund på ettermiddagen, ble 2 timer i går og 1 time i dag i senge :P

Kjenner at bekkenet skrangler mer nå etter at jeg har vært ute å gått tur og kynnere kommer mer og mer. Og de har blitt mer ubehagelige.

 

Så for meg så kan gutten komme nå... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite lysglimt i alt vondtene..:-) Her har jeg 4 dager igjen til termin og for en ukes tid siden ble ting mye lettere, mindre bekkensmerter, lettere å puste, ingen sure oppstør og nesten gode netter...Kom kanskje etter at babyen festet seg, eller gikk ordentlig ned i bekkenet....ikke vet jeg, annet en at det nå er Så mye lettere å leve:-) Men utålmodig er jeg dog:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...