Gå til innhold

Seteleie uke 32/33......


mamma.no

Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Burde det være lett for meg å vite/kjenne om barnet ligger i seteleiet enda? For det gjør ikke jeg.... Jeg kan kjenne hikking både her og der. Men det jeg kjenner er en del "kravling" og romstering helt nede under navlen. Så om llillegull ligger å bokser meg eller om den sparker vites ikke ;)

 

Var til lege i går og hun vil ikke begi seg inn på leiet. Det eneste hun sa var at babyen sin rygg lå ut mot min venstre side..

 

Var på UL for to uker siden og da lå den i sete. Skal til jm om 2 uker, så vi får se hva hun finner ut av. Jeg er ikke av de minste og føler det er vanskelig å kjenne seg til det. Jm så jeg fikk ny ul i uke 35/36 om de ikke var sikre. Har mye, ikke for mye, men mye forstervann, så det gjøre det ikke enklere å kjenne etter kanskje?

 

En annen ting - nå skal babyen være nærmere 40cm og 2kg.....jeg brurde vel stregt tatt merek m det er en liten som slår kollbøtte der inne? Burde jeg ikke...

 

Dette er nr.3 og den har vært i sete hele tiden og på alle ul. De to første lå alltid med hodet ned og ble født vaginalt. Håper dette skal skje denne gangen også, men liker ikke helt at den er i sete "hele tiden"...uvant ifht tidl svangeskap :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...