Gå til innhold

Lillegutt ble født i dag, hjemme på badet.


VinterSol+2

Anbefalte innlegg

Frste tegn til fødsel kom sånn i halv sekstida.

Klokka sju hadde jeg jevne ordentlog vonde rier, mannen dro med barna i barnehagem og jordmor ankom huset.

Jg gikk i badekaret pg der begynte pressriene!

 

Jeg presset og presset, og har aldri presset så mye, ba jordmor hjelpe meg å ta vannet, men hun fikk det ikke til, siden hinna var så tykk!

Så litt over åtte kol babyen og vannet på en gang.

 

 

En STOR gutt på 4455 gram, 53 cm lang og hederlige 38 cm rundt hodet!

 

Etterpå la vi oss i senga, jordmor undersøkte meg og jeg fikk bare et lite pyntesting. Gutten tar puppen som en heøt pg sover ellers for det meste.

 

Jeg kvier meg litt for ammingen pga etterrier fra h****** men ellers har vi bare kosa oss i dag, og jeg er overøykkelig for at det hele nå er forbi, og at jeg nå får blo kjent med den store lille babyen min!

 

Storesøsknene er også helt over seg, femåringen er heelt forelska, og treåringen er livredd for at babyen skal bli borte og er litt hyper og sliter litt med å finne roen med det nye, men det går seg nok til.

 

 

Takk for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi oi Gratulerer så mye! Så godt det må være å ha det unnagjort, nå er det bare til å bli kjent med det nye familiemedlemmet, spennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, gratulerer så mye! Setter også stor pris på at du tar deg tid til å oppdatere oss, du må jo være sliten og susen i hodet. Lykke til med ammingen, det går nok fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frste tegn til fødsel kom sånn i halv sekstida. Klokka sju hadde jeg jevne ordentlog vonde rier, mannen dro med barna i barnehagem og jordmor ankom huset. Jg gikk i badekaret pg der begynte pressriene! Jeg presset og presset, og har aldri presset så mye, ba jordmor hjelpe meg å ta vannet, men hun fikk det ikke til, siden hinna var så tykk! Så litt over åtte kol babyen og vannet på en gang. En STOR gutt på 4455 gram, 53 cm lang og hederlige 38 cm rundt hodet! Etterpå la vi oss i senga, jordmor undersøkte meg og jeg fikk bare et lite pyntesting. Gutten tar puppen som en heøt pg sover ellers for det meste. Jeg kvier meg litt for ammingen pga etterrier fra h****** men ellers har vi bare kosa oss i dag, og jeg er overøykkelig for at det hele nå er forbi, og at jeg nå får blo kjent med den store lille babyen min! Storesøsknene er også helt over seg, femåringen er heelt forelska, og treåringen er livredd for at babyen skal bli borte og er litt hyper og sliter litt med å finne roen med det nye, men det går seg nok til. Takk for meg:)

 

Drømmesituasjon, gratulerer så mye og nyyyt!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...