Gå til innhold

Er vi noen igjen her nå da?!


VinterSol+2

Anbefalte innlegg

Jeg har satt ny pers i gravid i dag, seks dager til termin.

 

Så gravod har keg aldri vært før! Hehehe.

 

Hadde aldri trodd jeg skulle gå så lenge, -ingen hadde det. Men det er sørenmeg tungt også! Så i dag må jeg til øegen og få legeerklæring på at det kanskje ikke er best for meg å sitte på forelesning på termindagen :P

Jeg som hadde regnet med å ha en baby på noen uker å dra med meg, hahahaha!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er her. Men det har jo blitt helt dødt her inne, så er ikke ofte jeg er innom for å se..

 

Har 3 dager igjen til termin og er sååå klar til å få ut lillegutt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her også. Menstermin imorgen og en liten uke til UL-termin... Jo før jo heller sier no eg... Vi får jo bare krysse fingrene for at det skjer snart for oss alle :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også igjen her inne... UL-termin om 3dager (23.sept) og hadde menstermin på mandag.

Og magen bare eser ut.....har snart ikke bukser som er behagelig å ha på...og magen har fått ordentlig sig...

Ligger å håper hver kveld.

Lykke til da dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg også håper pg håper hver kveld. Men så langt ingen fødsel!

 

Ikke rart det er litt dødt her inne, om det er så få igjen av oss, da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flonk du er om du klarer tenke sånn! Jeg har egentlig ventet siden uke 32 jeg, siden "alle" trodde jeg kom til å føde prematurt..

 

Men neida! Feil tok de alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også her! Skikkelig utålmodig!!!

 

Har hatt modningrier mange ganger og håper alltid like mye at det skal utvikle seg til fødsel, men NEIDA!!!!

Har termin 26.september!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

unnskyld altså, men jeg finner litt trøst i at det er andre her!

 

særlig siden vi egentlig hadde forventa fødsel i august! så jeg trodde liksom at jeg kom til å være en av de første UT av gruppa igjen!

 

Men den gang ei :P bra for babyen da. MIndre bra for meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke termin før om 6 dager da men, men nå er kynnerene og vondtene rimelig heftige å takle! Trodde vi var i gang i natt, da jeg hadde takvise kynnere..Men så gikk de visst over igjen og lillebebis er fortsatt inne i magen..;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, er her jeg.. 3 dager over mens termin.... og det suger, for jeg er så klar for å få lillebror i armene nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også her ennå....4 dager over UL termin og 1uke + 3dager over mens termin. Skal heldigvis inn på sykehuset i morgen! og blir der sannsynligvis til barnet kommer. Så heldigvis skjer det noe..

Når har du UL termin da Mamman til Stella? Skal du på St.Olav? Signerer inn der i morgen! yay!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også her ennå....4 dager over UL termin og 1uke + 3dager over mens termin. Skal heldigvis inn på sykehuset i morgen! og blir der sannsynligvis til barnet kommer. Så heldigvis skjer det noe..

Når har du UL termin da Mamman til Stella? Skal du på St.Olav? Signerer inn der i morgen! yay!

 

Huff, så kjedelig det må være å gå over ul termin !!

Håper for din del at det skjer noe :-)

Jeg har ikke UL termin før 5 oktober :-( 1 uke til...

Men var hos jordmor i dag og jeg har 2-3 cm åpning, så håper det skjer før oktober :-) jeg skal på st.olav ja :D håper vi møtes, Hehe ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Her er det ennå lite action.

Har det skjedd noe til deg ennå, Mamman til Stella, eller? Jeg har vært inn på ny UL, ctg, og ble strippa - har sterke masrier, men ingenting som antyder fødsel.....:-(

 

Om ikke noe skjer av seg selv før fredag, blir jeg lagt inn på føden på fredagsmorgen 5.oktober....og blir igangsatt.....

ønsker deg lykke til fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her igjen fortsatt?

 

Her skjer det lite!! Var og ble strippet igår, en uke over termin. Fikk bare masse murringer og maserier, men ikke noe skikkelig action :(

 

Dere er heldige dere på St Olav, som bare må gå 7 dager over!! Jeg blir satt igang på mandag om ingenting har skjedd, 12 dager over.... Føler det er en evighet til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada! :D jeg fikk en nyyyydelig sønn 2 oktober :D er i lykkerus ! <3

 

*sender fødestøv til dere andre* <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada! :D jeg fikk en nyyyydelig sønn 2 oktober :D er i lykkerus ! <3

 

*sender fødestøv til dere andre* <3

 

Gratulerer :-) vi fikk også en gutt - 3 oktober ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere alle. Vi fikk også en gutt den 3.oktober.

 

Racer-gutten kom på 2 timer! og var stor! - og mor berget uten ett eneste sting! :-)

 

Kos dere alle sammen med vakre små verdensborgere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...