Gå til innhold

Hvilken rettetang er den beste?


Gjest overlord

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er flere modeller og velge mellom. Men om du har tykkt hår bør du gå for en bred modell om du har tynt, normalt hår kan du nok nøye deg med en smalere modell :) Men du kan jo forhøre deg på en frisørsalong om hvilken modell de anbefaller for ditt hår og så kan du evt bestille den billigere over nett. Men vær obs på at mange utenlanske nettsider selger falske rettetenger, så sjekk godt før du slår til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GHD er fantastisk. :) De har mange modeller/design å velge mellom ja, lurest å velge standard størrelse! (vil ikke anbefale deg å kjøpe den brede versjonen, jeg har selv TYKT hår, da den blir slitsom å bruke i lengden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Kom på nå at det har jeg hørt før ja. Er det forskjellige typer, eller bare en tang? Link til en bra nettside å bestille fra?

Blivakker.no feks. Der har de av og til salg på de og, selvom de i utganspunktet er billigere der enn i frisørsalonger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 år senere...

GHD uten tvil! Før jeg fikk den brukte jeg bare slike billig tanker fra nille og sånt, kunne ikke fatte hvorfor folk ville bruke så mye penger på en rettetang. Men gud den er fantastisk! Jeg har tykt hår og har en bred modell, har hatt den i .. 4 år faktisk! Holder seg enda godt, så det var en utrolig god invistering!



Anonymous poster hash: a53a6...959
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ghd! Jeg er avhengig av rettetang. Av billigere rettetenger er remington et bra valg!

 

Anonymous poster hash: 3de01...5f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...