Gå til innhold

Termin vinter 2013


visl90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei jenter!

Jeg meldte meg akkurat inn her og fant denne tråden :-) Jeg ,er 31 år, og har bare ei uke igjen til termin, det er mitt første barn. Har hatt permisjon en stund nå, og kjenner ingen andre i Oslo som skal ha barn akkurat nå så har veldig lyst til å møte noen flere i samme situasjon! Selv om det er fantastisk med permisjon (og tiden har gått veldig fort) så er det ikke til å unngå at noen dager blir litt lange.. ;-)

 

Hvis det er ok for dere vil jeg gjerne være med den 28.! Dvs med forbehold om at jeg ikke har født enda, men jeg har litt på følelsen at jeg kommer til å gå minst til termin ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter! så hyggelig at det blir en liten gjeng som skal møtes:) jeg har fått planlagt keisersnitt på mandag jeg.. så da får jeg jo ikke kommet denne gangen heller.. rart å vite at jeg har en baby på mandag :) så håper jeg dere hygger dere mandag, slenger meg på møtene etter fødsel jeg! lykke til med tiden fremmover så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig :)Lykke til LIta.. Må være meget rart ja å vite at mandag så er babyen i dine armer :) Nyt helgen og masse lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...