Gå til innhold

Ultralydresultater


Juli2010&April 2013

Anbefalte innlegg

Greit å ha en egen tråd for dette også,ihvertfall etterhvert;-)

 

Vi fikk se ett herlig,bankende lite hjerte idag <3 Da er det vel gode odds for at alt går bra her <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så deilig da :D hjelper på følelsene å få se nurket ja <3 skal på ul på torsdag vi, spent ja gitt.. håper det er bra her også. var på en kjapp kjapp ul i uke 9, så bra ut da iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på ul i forrige uke, da var jeg 12+0. (Står 12+2 på bildet da, merkelig) Der så vi en fiks ferdig minibaby som sparket med beina og suttet på tommelen :D

 

Otrdinær ul er akkurat 5 uker til i dag, da skal jeg være 17+6, om ikke det blir endret på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ul for ei uke siden. Var da 9+4. Fikk se en liten krabat på 28 mm som sparka og sprella. Å hjerte som slo. Helt fantastisk. Time til ordinær ul 9. November. Er da 17+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor langt en er på vei når de kan ta utvendig ul? Pga mye blødninger skal jeg på ul før den ordinære. Vet ikke helt når jeg får denne, men legen ville ha den innen 1 måned. Er nå ca 11 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor langt en er på vei når de kan ta utvendig ul? Pga mye blødninger skal jeg på ul før den ordinære. Vet ikke helt når jeg får denne, men legen ville ha den innen 1 måned. Er nå ca 11 uker på vei.

 

 

den ul jeg var på i uke 9, var utvendig :) hadde sikkert sett det bedre om den var innvendig, men så at alt var bra med spiren og hjertet banket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke noen ordinær ul her, så jeg går når jeg ønsker, 3 uker siden sist, og alt sto bra til, skal på ny om to uker! Hadde blødninger, så har vært nervøs, de så ikke hjertet på 1 ul, men det slo da sist gang! Har en hjertebaby, så er litt på vakt denne gangen, spess siden jeg ikke bor i norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bankende hjerte og alt i orden i dag på ultralyd. 9+6 istedet for 9+1, så da blir det ca termin 21. april istedet for 26. april...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på UL for noen dager siden, da var jeg 12+3. FIkk se en sprell levende baby som sprella og kosa seg inni der.

Skal tilbake om 5 uker, og da får vi vel vite om det er en gutt eller jente. Selv er jeg overbevist om at det er en gutt siden jeg så en veldig tydelig tissetass på UL. Men jordmora mente at jenter også kunne se sånn ut så tidlig, selv om hun smila veldig lurt da jeg påsto at det var en gutt.. Flere som har opplevd dette? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ul idag vi, 12+5 <3 så et bankende hjerte og en perfekt skapning ;) likte vist ikke å få besøk oppi der, for da begynte h*n å bykse ;) for tidlig å se hva det er enda. lå ikke slik til heller at det hadde vært mulig. Får vente til den ordinære i uke 18 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi også vært på tidlig ultralyd:) lillingen lå og titta på morkaka og sparket febrilsk <3 legen mente også at dette nok var 90% jente men ba oss ikke male rommet rosa før etter ordinær ultralyd;)

 

Ellers så lillingen frisk og fin ut og jeg var 13+ 1 mente han:) uansett stor lykke i heimen i helgen;)

 

Mannen var i ekstase! "se susanne, det var ikke bare bommelomm der inne!" hahaha! Søte mannen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor langt en er på vei når de kan ta utvendig ul? Pga mye blødninger skal jeg på ul før den ordinære. Vet ikke helt når jeg får denne, men legen ville ha den innen 1 måned. Er nå ca 11 uker på vei.

Min ul i uke 11 var innvendig.. Fordi det fortsatt ligger dypt i bekkenet mitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også vært på ultralyd i dag, 10+4, og alt så bra ut! :) Var en veldig aktiv liten en inni der! Var kjempespennende å se, spesielt når det er første gangen jeg er gravid! Nå ble alt plutselig mer virkelig, og jeg gleder meg til å fortelle det til familie og venner, og vise frem bildene vi fikk med oss i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ultralyd uke 12, fikk da beskjed om nakkefold som var over normalen og henvisning til riksen for sjekk av spesialist.

Går og venter på å få time.. Gruer meg :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL 20/9 (uke 11) og fikk den flotte beskjeden om at inni magen lå det to sprellende babyer! Vi skal ha tvillinger :) Pga veldig tykk skillevegg mellom fostersekkene kunne legen med en gang bekrefte at det er toeggede tvillinger. Storebror vil ha en lillebror og storesøster vil ha en lillesøster, så vi får bare vente i spenning til ordinær UL og håpe de kan klare å se hva slags kjønn de har. Jeg er overlykkelig uansett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også vært på tidlig ultralyd : ) Alt så perfekt ut. Hadde glemt hvor rørende det er å se gullet. 152 slag i min. Nå har vi fortalt det til de to kommende storesøstrene, kjempe stolte, spesielt eldste. Helt herlig : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL i går, 11+2 mente JM. Fikk se et sprell levende lite knøtt med fem fingre på handa si :wub: Alt ser bra ut, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...