Gå til innhold

Hvor mange barn har dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Å dere med flere en 3 barn, hvordan taklere dere ting økonomisk, osv? Å dere med mindre en 3 barn, hvordan ser dere pÅ oss med flere en 3?

Jeg merker mange blikk da jeg gÅr med mine 4 barn alene..men økonomisk klarer vi oss fint, selv om det kan være slitsomt til tider:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine foreldre håndterte 8 unger fint, selv på bare 1 lønn :)

 

Når jeg ser foreldre i dag med 4 unger, tenker jeg at de må ha gode jobber og bra med penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har selv snart to, og da blir det ikke flere her.

Jeg legger meg normalt ikke borti hvor mange barn andre har, men håper uansett antall at det er et bevisst valg de har tatt. De aller fleste jeg kjenner som har fire eller flere barn er ressurssterke (for å bruke et ord vi er glad i her inne) folk, med god plass og god økonomi og som har en beundringsverdig energi til å følge opp barna sine. Men jeg kjenner også til tilfeller der det er nærliggende å tro at det er manglende kunnskap om prevensjon som er årsaken til at de er så mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2 barn. Men de begynner å bli store (5,5 år og 8,5 år) så har lyst på flere:-)

Jeg syns det er fint med store barneflokker, så lenge alle har det de trenger, får mat på bordet og kjærlighet i massevis:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi venter nr. 4. De er veldig tett i alder og jeg er relativt ung (25), men ser en del yngre ut. Så jeg får MANGE blikk når jeg med min store mage og de 3 små ungene går tur.

 

Økonomisk klarer vi oss veldig bra. Vi har ikke mye penger og gjØr ikke hva vi vil. Men vi har alt vi trenger, og jeg fØler ikke vi mangler noenting. Men vi er veldig sparsomme av oss når det gjelder penger, både jeg og mannen min :) Ellers hadde vi nok vært i en liten luksusfelle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to. Mini er bare 3 mnd, men jeg kunne tenke meg et til om noen år :) Jeg ser på barn som en berikelse av livet. Så familier med 4 barn synes jeg er heldige, så lenge barna er veloppdragne og har det de trenger :) Ser det ikke ut som de har det de trenger så tenker jeg også manglende kunnskap om prevansjon, men det trenger jo ikke være det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi nesten på samme alder, jeg er 26:) Synes jeg er veldig heldig som har så mange fine barn:) Hi

 

Ja jeg synes også vi er heldig som har fått de barna vi har. Og for vår del har de vært planlagte alle sammen :) Og jeg bryr meg ikke om at folk ser på oss, men jeg legger jo merke til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har 5 barn,men over 2 kull,så har lissom hatt 3 barn og nå 2 barn,er kun de som bor hjemme...jeg har ikke hatt problemer med å ha 5 barn,men det er andre som har har hatt, jeg har ikke brydd meg så mye om det jeg.....

 

og sånn økonomisk,så har jeg hatt 3 og 2 barn, så aldri tenkt så mye over det, men jeg er i øverste siktet her inne,da min minste er 6 år allerede, og mitt første barnebarn er 1 år allerede :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Å dere med flere en 3 barn, hvordan taklere dere ting økonomisk, osv? Å dere med mindre en 3 barn, hvordan ser dere pÅ oss med flere en 3? Jeg merker mange blikk da jeg gÅr med mine 4 barn alene..men økonomisk klarer vi oss fint, selv om det kan være slitsomt til tider:)

Vi har bare 2 + mannen da sÅ blir det i teorien 3 ;) Jeg tenker ikke noe over det nÅr jeg ser en mor med 4 barn, bare koselig :) Har veldig lyst pÅ flere barn selv, men mÅ vente til økonomien blir litt bedre hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...