Gå til innhold

Jeg er så lei!! Teknikker for å holde ut..


VinterSol+2

Anbefalte innlegg

Utslitt, hoven, lei! Hvordan holde ut?!

 

 

Igår gjorde vi noe vi nesten aldri har anledning til., vi fikk barnevakt til ungene, og dro på kino!! Det var så deilig det... Spise popcorn og holde hender og gjøre noe annet enn å vissne bprt her hjemme..

 

 

Skal sies at jeg måtte ha hjelp ut av sko og bukser etterpå, hovnet opp så voldsomt, men det var så veldig veldig verdt det<3 kan jo bli lenge til neste gang igjen..(i august så hadde vi første natten uten barn på ett år, så det sier jo litt om hvor ofte vi har anledning til sånt..)

 

 

I dag vurderer jeg å gå i hi, været innbyr ikke til uteaktiviteter akkurat, og det er HELT GREIT for meg.

Ser at jeg kanskje burde vært en tur i byen for å kjøpe vitaminbjørner og noen småting til barna.. Men generelt trives eg dårlig ute blant folk for tida. Vil bare zzzzzzove,,,

 

 

Men dersom denne babyen enda drøyer noen uker med å komme er det vel litt tidlig å gjemme seg for verden nå...? Er 38 uker..

 

 

Andre teknikker for å korte ventetida?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bake-prosjekt? Jeg skal begynne å bake diverse gode saker for så å fryse ned til barseltiden når det dukker opp besøk. Da slipper man å tenke på hva man skal servere og sånt...

Det får vel tiden til å gå, tenker jeg :) Er 38+5..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg også begynt med :) Veldig greit å ha det lettvindt når man får besøk. Idag har jeg laget sjokoladefondant og frøset ned rå i muffinsformer. Da kan jeg enkelt steke når vi får besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i min omgangskrets er det vanlig å HA MED MAT til barselkvinnen her.. ikke forvente å bli vartet opp :P

 

Det sagt, så har jeg fylt frysen med bakevarer likevel, ettersom jeg er veldig glad i å bake...

 

i dag har jeg endelig sovet en god natt, så jeg har laget meg en laang huskeliste og skal komme meg en tur til byen. har tatt en dusj, skal sminke meg litt ekstra fint og prøve å komme meg ut blant folk.. iiik :S

 

Kanskje jeg klarer rydde plass i frysen til en batch til med et eller annet også... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...