Gå til innhold

Emmaljunga Edge duo eller Mountain buggy?


cath1978

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Emmaljungaen er en god vogn for vinterbabyer med lun og stor bag og god å trille tur med, men ikke så lett å manøvrere rundt i butikker med. Jeg er veldig fornøyd med min Edge duo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde emmaljunga edge duo til mine to første, og var kjempe fornøyd med den egentlig. Veldig god å trille, også på vinterføre.. Men den kan også bli litt tung, spesielt med sportsdelen i bruk...Vi solgte vår tidligere i år da vi egentlig ikke skulle ha flere barn..men nå kommer det en til likevel :) Så da har jeg bestemt meg for å teste ut emmaljunga city cross m/citybag, mye pga at den er mange kilo lettere..Har også hørt mye bra om den vognen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mountain buggy er kjempegod! Et minus er at ikke sportsdelen kan snus, kun forovervendt. God i snø, og fantastisk å kjøre :) hadde denne til vinterbaby...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte Emmaljunga edge duo til frøkna mi, og kommer til å bruke den til lillemann som kommer i februar også. Bagen er vel nesten den største man får, og det syntes jeg var godt siden jeg hadde desember baby sist med tanke på vinterposer etc. I tillegg var hun lang, og hadde jeg hatt en mindre bag, måtte jeg enten ha kjøpt ny på våren, eller byttet til sportsdel altfor tidlig. Den kommer seg frem overalt (nesten), har hatt den med i skogen, og i masse snø. Sportsdelen kan snus begge veier, men den er ikke den beste til de helt minste (6mnd) da de fort sklir litt og man må "bygge opp" litt mellom bena for at de ikke skal sitte på korsryggen, da det tar litt tid før de klarer å "heise" seg opp selv (ihvertfall måtte jeg det). Itillegg tar den stor plass i bil (selv sammenslått) og er tung å løfte, så pass ryggen. Ellers har vi vært super fornøyde med den, spesielt som bagvogn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en Emmaljunga edge duo, mye pga at vi får en vinterbaby og bagen er stor så man ikke "skviser" babyen når de må pakkes ned. Liker også at man i bagen kan heve ryggen litt, før det er aktuelt å bruke sportsdelen.

 

Synes også den er veldig god å kjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...