Gå til innhold

Styggeste navnet dere vet om :


Chelseafan

Anbefalte innlegg

Mine er :

 

Leon

Leander

Chrisander

 

Alle Jentenavn som slutter på Dun,Borg,Hild,altfor spesielle jentenavn som Eira og Tiril

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig i Ulf :). Olga heter Oldemoren min så er vant til det navnet,men er ikke spesielt pent nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chanel, Chantelle, Cassandra, Liam, Leander..og særlig hvis man heter Hansen, Nilsen eller andre urnorske etternavn. Synes det blir helt kræsj..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig liker ikke guttenavnet Leander.. Vet mange unger heter det og noen kanskje blir støtt nå, men det høres ut som et tullenavn!!

 

Poppis- kombinasjonen Lucas/Lukas Leander er muligens ennå verre!!!

 

På jentesida må vel -run, -hild og - borg navn være blant de styggeste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spesielle navn som "mat f.eks: Idun, Luna osv, Navnene er forsovidt fine, men får meg til og tenke på mat :P

Andre navn er: Birk, meinik, matrik, imre og navn som tor, aud, olga, ulf osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulrikk, Snorre, Birk, Imre, Aksel, Elias, Raymond

 

Jeg synes de fleste av disse var veldig fine jeg da!

 

Ville ikke kalt barna mine Kenneth, Kent, Konrad, Gudrun, Bjørghild (alt med -hild egentlig...) Svetlana

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Kansje ikke driekte stygt men ihvertfall så får Matheo meg til å grøsse.. :/

Søtt til en baby eller en litt femi mann, men ikke akkurat til en skikkelig kar. Det finnes ikke noe trykk i det navnet i det hele tatt ;P

Tror det er flest mødrene som velger Matheo, ser liksom ikke for meg at det er førstevalget til alle mannfolk der ute ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luna og Matheo er jo bare skjønt. Synes det er langt fra Femi :) men er mange Matheo voksne menn i utlandet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, Svanemor.. Kan jeg gjette at du er litt besatt av navn?
Ikke bare navnebesatt, gitt... Hun er jo overalt her inne, men joda, navneforumet er vel mest frekventert. Burde vært klippekort/kvoter på antall innlegg og kommentarer - særlig når man gjentar seg selv annenhver dag.
Slutt og bry deg da vettu ikke verre enn det,ingen tvinger deg til og svare på det jeg skriver
Neida, ingen tvang å svare, men du driter deg ut. Hadde du ikke vært så manisk her inne, ville du helt sikkert også fått flere gode svar. Dessuten burde du vært skånet for seg selv med tanke på meget personlige ting du publiserer om bl.a. samboer og øvrig familiesituasjon. Når ditt (og samboers) fulle for- og etternavn i tillegg er publisert, kan slik informajson være nokså betent og ødeleggende for dem det gjelder.

 

SLUTT OG BRY DEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig synes jeg ikke at navnene er superstygge, men jeg synes at noen navn er penere enn andre. Jeg liker ikke navnet Olga eller Bjørg. De er litt gammeldagse og kjedelig synes jeg. Men jeg vet ikke hvilken navn som er styggest. Jeg tror ikke at det finnes styggest navn. Jeg tror faktisk at noen synes at noen navn er penere enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nelly,Ella,Balzasar,Ferdinand,Kalle,Aurora,Leon,Constanse og Oskar synes jeg er grusomme navn..

Jeg synes at de navnene er gammeldagse, men de er ikke forfærdelige. Men de er heller ikke de peneste heller. De er litt stygge, men ingen navn er forfærdelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ken

Ørjan

Ronny

Roger

Hugo

Elling (assosiasjon til en jeg kjenner)

Brynjulf

André (og alle dobbelnavn med dette navnet)

Tommy

Bob

Kian

 

 

Tammy

Bjørghild

Kjellaug

Olaug

Lavinia

Rønnaug

Brynhild

Gunn

Gunnda

 

 

Og sikkert mange flere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...