Gå til innhold

Trilleturer Nordstrand og Søndre Nordstrand (Holmlia - Hauketo)


lizzi06

Anbefalte innlegg

Hei Jeg er en hjemmeværende kvinne med en gutt på vel 1 år. Søker andre mødre med barn (rundt et år, men også yngre) som vil være med meg og sønnen min på trilleturer. Jeg er 37 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Hyggelig å få svar så raskt. Mandag 10/9 kl 12.00 passer fint. Vi kan møtes utenfor Meny. Til Monty12: du er velkommen du også. Hvis det ikke passer, så kan vi møtes en annen dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det tur på mandag :) Jeg har en svart Jeep vogn (3 hjul) og det er et rødt og gult ratt foran på vognen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Monty

 

Så fint at du vil bli med neste gang. Når kan det passe for deg om hverdagene og møtes?

 

Håper flere vil bli med på tur. Om det går en dag eller to før jeg svarer, så ikke fortvil. Jeg har hatt litt innloggingsproblemer her. - event. send meg e- post.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Monty12, mamma-en til Will&Ailo og andre mødre med små barn(som er interessert):

 

Da prøver vi og møtes onsdag 12/9 på Kolbotn torg kjøpesenter kl 12. Utenfor G- sport er det en lekekrok. Vi møtes der. Så kan vi avtale mer om hvordan vi "legger opp" treffene våres (om vi går turer o.s.v).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Da tror jeg at vi utsetter det en uke (blir opptatt noen torsdager framover). Så er det kanskje større sannsynlighet at også flere blir med. Håper dette er ok for deg og, Mamma- en til Will&Ailo.

 

Da sees vi onsdag 19/9 på Kolbotn torg kjøpesenter kl 12. Utenfor G- sport er det en lekekrok. Vi møtes der. Så kan vi avtale mer om hvordan vi "legger opp" treffene våres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

For tiden er jeg syk. Håper å bli frisk i løpet av en uke. Blir kanskje med hvis det blir 5- 6 stykker her som melder sin interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...