Gå til innhold

Termin Januar 2013 :)


ElizFjell

Anbefalte innlegg

Førstegangsfødende på 33 år, venter gutt i slutten av januar. Lurer på om det finnes noen i området Trondheim og sørover som er i samme lykkelige situasjon? Hadde vært morsomt med noen å utveksle erfaringer med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg er venter nr 3... bor utenfor Molde. Minste er 5 år snart, og mye er glemt siden da. Så dette er spennende tider :) Ny får også så alt er nytt for han siden han ikke har barn fra før :) Har termin 14 januar jeg og vet ikke hva jeg får :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har termin 9 feb, men føder alltid 3 uker før, så regner med det blir januar baby:) Alltid høres ut som jeg har en hel flokk, og det har jeg forsåvidt;) venter nr 4! Jeg er 28 år, og bor i en nabokommune til Trondheim:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så spennende! Kanskje noen av oss møtes på føden? Eller har noen lyst til å møtes før den tid? Savner noen i samme situasjon å skravle og dele opplevelsen med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei! Jeg har termin i starten av mars, men regner med å få 3 uker før sånn som sist ;) Bor i Buvika, er 27 år og har en gutt på 2,5 år fra før. Maimora: Hvilken nabokommune bor du i? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...