Gå til innhold

Så ufattelig lei...


*Idae123

Anbefalte innlegg

Klage innlegg fra meg..

 

Har termin om 2 uker, og er ufattelig lei, eier ikke energi så orker veldig lite... Bekkenløsning som har forplantet seg i skambeinet så det gjør drriiiit vondt å reise seg opp fra sofaen og sengen, og ikke minst når jeg skal nyse....

 

Unnskyld detaljer, men er uber moden og har 1 cm åpning..

 

Vente tiden er laaang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du er ikke alene... er så sliten og lei og har hatt modningstegn i over to uker. Nå klarer jeg nesten ikke å gå og er så kvalm og vondt i hodet. Syns dette er noe skikkelig dritt... men akkurat nå kjenner jeg at jeg ikke har noe energi til å føde heller. aner ikke hva jeg skal gjøre, for her jeg bor er det ikke tilbud om noe som helst når det angår stripping, akupunktur og ikke minst en sjekk for å se hvordan det ligger an. Så jeg går bare her å lurer... for dette er virkelig en luring... men må jo ut en gang, så jeg ser jo på en måte en ende på dette... er 2 uker igjen her også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo sjekke modning og evt. åpning selv, så lenge man er ren på henda, eller aller best har handsker liggendes.. Har hatt modnings tegn en uke i hvert fall, og mye nedpress osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei skal vi vel være, tenker det er meningen når termin nærmer seg.......og jeg er intet unntak!

Sover så lite pga bekkenet, og uten søvn blir alt slitsomt. Mener også at det har skjedd mye siste uken sånn ca. Hofter og bekken skrangler mer enn noen gang, kjennes ut som om jeg har babyhodet mellom bena :P Har masse kynnere og fra tid til annen kjenner jeg liksom at der skjer noe i underetasjen...

 

Nå er det 9år siden jeg fødte sist......slik jeg husker det da begynte det med slimproppen, maserier dagen etter og noen døgn så til slutt fødsel når jeg var som mest sliten....... håper det går fortere og lettere denne gangen. Hørte nylig at når det gikk mer enn 7 år mellom fødsler så var det som å føde for første gang igjen? Uff......det håper jeg virkelig ikke :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke alene!

Suser bare rundt og får ikke gjort noe som helst, evnt sover og sovet og er for det meste sur ;)

 

Og enda har jeg over to uker til termin!

 

Men kroppen er så tung, guttens hode er festet laaangt nede i bekkenet og har vært det lenge, og eg begynner å få masse ødem i føtter og hender og føler meg så.. Klumsete og ubehagelig.

 

Menmen. Snart!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene nei. Jeg er sliten i kroppen - den orker ikke mer. Skjønner ikke hvor jeg skal finne all energien til selveste fødselen. Kroppen er tung og bekkenet begynner å streike..

 

Hååååper det skjer noe snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...