Gå til innhold

Kan man ha diabetes( evt. svangerskapsdiabetes) når der ikke er sukker i urinen?


sologsommer

Anbefalte innlegg

Hvor gammel er du egentlig når du nekter å høre på legen??

Jeg tenker at du må jo være 18 år eller noe.. 12 år mentalt.

Hvis man har mistanke om en sykdom når du har baby i magen vil normale mennesker gjøre alt for å ordne opp i det.

Det er ikke farlig å ta en glukosebelastning.Heller farligere at babien veier 5,5 kg når du skal føde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, jeg hadde sukker i urinen i dag. Måtte komme tilbake til jm i morgen med ny urinprøve... fikk et ark kostråd.. Jeg har ikke spist mye sukker.. skjønner ingenting.. men har spist mye frukt og drukket mye juice i de siste .. er jo like gale som vanlig sukker.. Hvis urinen er fin i morgen, slipper jeg vel den berømte glukosetesten. Jeg er ikke overvektig, men normal og er litt under gj.snittet på symfyse målet..var 20 cm i dag 23+1, jm sa jeg ikke hadde noe stor unge, så har vel ikke vært så usunn da føler jeg. men har lagt på meg 9 kg da, men det var mest i begynnelsen.. og litt ødem, , så håper det ikke er svangerskapsdiabetes..

 

urin fin. Det var bra. Men jeg skal nå være sunn fordet.. vart veldig motivert av det fine kosthold skjemaet for de med sv.diabetes... var fint og oversiktlig. egentlig skal jo alle gravide følge det kostholdet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...