Gå til innhold

Min prematurbaby 23+6 uker


lykkelykke

Anbefalte innlegg

Etter å ha lagt 8 dager å knepent igjen beina på sykehuset kom vår lille datter 23+6 uker<3 jeg og min mann har startet en liten blogg for de som ønsker å følge med på hvordan det går:) mirakeljenta.blogg.no

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oisann...Gikk det bra?!! Må være litt av et sjokk når de kommer så tidlig. Hvis du ikke har noe imot å svare, hvordan er det egentlig å føde et så lite barn, gjør det veldig vondt eller er det "ok"...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann...Gikk det bra?!! Må være litt av et sjokk når de kommer så tidlig. Hvis du ikke har noe imot å svare, hvordan er det egentlig å føde et så lite barn, gjør det veldig vondt eller er det "ok"...?

Vi lå på føden i åtte dager før hun kom, så vi fikk faktisk "god" tid på å smake på tanken:) ellers så har jeg født to fullborne barn og det var ikke så stor forskjell, kanskje det hadde litt med at hun kom seteleie.

Ellers er hun så sterk!!!det er en evig triller, å det er like spenningsfullt hele tiden, men vi nyter hver dag til det fulle<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk blogg du skriver. For en opplevelse, og gratulerer så mye med bittelille Eirill.

Tusen takk!;) det kommer mer etter hvert, det var faktisk en sykepleier som anbefalte oss å lage til bloggen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...