Gå til innhold

Symptomer


mei87

Anbefalte innlegg

Symptomene her er at jeg er veldig trøtt, oppblåst og konstant sulten. Blir også veldig fort mett når jeg spiser. Heldigvis ikke kvalmen, for det må være grusomt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 9 uker(trodde jeg var 8, til jeg kom inn her i dag)

jeg er mega trøtt hele tiden, kvalm hver dag..går det 1-2 timer mellom mat blir jeg så dårlig..går og små spiser hele tiden. Men bank i bordet..har ennå ikke kastet opp som jeg gjorde med førstemann. Har allerede begynt hos manuell terapaut siden jeg hadde voldsom bekkenlsning med niko. Får bare håpe på kvalme og trøtthet forsvinner om tre uker...:) mage er stor og hard..(ble aldri kvitt magen etter første - og han er fem)så ser ut som jeg er 6mnd på vei hvis jeg hviler magen. Nei, får finne sofaen, trives best vannrett i disse dager..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen har overfalt meg! Kvalm om formiddagen. Kvalm om ettermiddagen og ja kvalm om kvelden. Våkner om nettene av at jeg er kvalm. Mer kvalm denne gangen...Dette må bare gå over!!!

Og i går beskyldte jeg noen på jobb for å ha spist makrell i tomat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også lukter...blæ...tåler ingenting før jeg blir kvalm.

Sjeva: jeg å har begynt å våkne på natta av kvalme..å ikke minst tisse..vil ikke ha den uvanen..hehe

men bank i bordet, har ennå ikke kastet opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lett irritabel på samboeren min...Stakkars mann. Også er jeg blitt skikkelig uggen i magen den siste uka. Er det flere som har en trøblete mage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har egentlig ikke hatt så mye symptomer syns jeg. er 6+0 i dag.

 

men i natt har jeg nesten ikke sovet, skjønner ikke hvorfor, bare snudd meg og snudd meg. Og kjempe uvel.. æsje.. og i dag på jobben har jeg vært en blanding av uvel/kvalm/sure oppstøt om noen skjønner hva jeg mener?

 

Holdt på å spy når jeg sto å bestilte meg mat i kantina :/ hehe.. det hadde vært veldig avslørende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var plaget med kvalme uken før det slo ut positivt på testen, etter det har jeg for det meste kun vært trøtt, og hatt litt rar smakssans. De siste nettene har jeg sovet dårlig og drømt masse rare ting, har også problemer med å sovne på kvelden selv om jeg er ekstremt trøtt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare vært trøtt, ømmebryster og treg i maven.. Når kommer den berømte kvalmen? Kunne ønske jeg virkelig fikk den så jeg fikk se at det var no liv i magen ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

har ei venninne som gikk kvalm under hele svangerskapet, hun fikk kvalmestillende av legen og dette hjalp :)

 

jeg blei gravid i august 2012, barnefaren var aldri noe snill mot meg, vi var sammen i 2 år men vi var på ferie som vi hadde bestilt i en god tid før vi skulle på ferie, jeg gjorde det slutt før vi skulle på ferie, men ferie blei det alikavel. var i tyrkia i 2 uker under denne tiden blei jeg gravid, som ikke var planlagt i det hele tatt. Jeg blei 7+2, det var dagen jeg tok abort, hadde aldri greid det som alene mor og en barnefar som er voldelig. har aldri hatt så vondt i puppene før, diare hadde jeg også og stikking i livmor! 3 mnd senere fant jeg meg verdens snilleste kjæreste :) og har nå vært sammen i snart 5 mnd. tror jeg er gravid igjen, forje gang merket jeg at jeg var gravid og symptomene kom raskt! nå merker jeg det samme som forje gang jeg var gravid, magen er rar men har helt annerledes symptomer, kvalmen skrur seg av og på akuratt når den vil men ikke så ille at jeg spyr, hodepine av og på ganske kraftig noen ganger jeg våkner og ikke får sove igjen, mensenmurringer nederst i magen og korsryggen, luft i magen, gulper ofte vis jeg må rape og extremt mye utflod. synes det er veldig mange symptomer som tyder på graviditet :) men har ennå ikke testet meg, tror det er litt for tidlig enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...