Gå til innhold

Treff i Ålesund?


Ålesund2013

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei! Jeg har termin i slutten av mars. Kommer fra Ålesund, men bor i Rauma. Jeg er meget interessert i et treff, det hadde vært kjempekjekt! Vet ikke om andre som er gravide, så det hadde vært moro å møte noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Når passer det for dere? OG hvor vil dere eventuelt treffes?

 

Jeg liker meg godt på Let`s Eat Deli; gode sofaer og avslappet stemning. Tirsdag, onsdag eller torsdag er dager som passer fint for meg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Oi, så ikke at flere hadde svart før nå. Jeg bor ca en times kjøring fra ålesund, så for meg hadde det passet best å møttes en helg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Heisann! Maibaby på vei her. Termin 05.05-13, bor i Ulsteinvik men vil gjerne bli med på treff i Ålesund :) Har dere hatt treff ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann! Maibaby på vei her. Termin 05.05-13, bor i Ulsteinvik men vil gjerne bli med på treff i Ålesund :) Har dere hatt treff ennå?

 

Er ny her, hva BIM treff går ut på :-) gravide som treffes eller babytreff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei, jeg har termin i midten av mai og er ny innflyttet til Ålesund. Så er gjerne med på et treff :)

Endret av guridybwad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei!

Jeg er rellativt ny her i distriktet (er nordlenning!) - hadde vært utrolig kjekt å blitt kjent med noen som var gravide!

Hadde vært flott å fått pratet med noen som gjennomgår det samme, utveksle graviditetsplager/gleder osv.

 

Jeg har termin 12.Juni, er sykemeldt og dermed temmelig fleksibel med hvor/når man treffes.

 

Arrangere treff??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...