Gå til innhold

Fikk babyen det navnet dere hadde planlagt eller ble det noe helt annet?


Appelsindyret

Anbefalte innlegg

Litt morsomt å se om det var noen bebiser som fikk navnet som var planlagt at de skulle ha eller ikke! Da jeg fikk mitt første barn var drømmen at han skulle hete Gabriel, men det var slettes ingen gabriel han var absolutt en Simen istedenfor (som vi aldri hadde tenkt på i hele navneprossesen faktisk :P ). Denne gangen var jeg litt spent om det var en Alva eller Mina i magen, og det var definitivt en liten Mina :)

 

 

Spent på om det var noen andre som hadde det på samme måten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, da jeg gikk gravid med lille nurket i 2010 ville vi ikke vite kjønnet på lille banet, derfor hadde vi på forhånd bestemt oss et jente- og guttenavn. I november kom gutten vår til verden, og fikk det navnet vi hadde bestemt oss på forhånd. Det passer han utmerket :)

 

Det som er artig med historien din er at jeg har ei venninne som også fikk en gutt i 2010, og dem hadde på forhånd bestemt seg for Simen, men da lille banet kom til verden fikk han navnet Gabriel istedenfor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Første barnet hadde vi ikkje klart navn til, og då syns eg det var utrulig vanskelig å bestemme seg når ho var født. Ho kunne jo kle eit hvilket som helst navn; så nydelig som ho var.

Så på dei to neste hadde vi navn klart og holdt oss til det med ein gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...