Gå til innhold

venter trillinger!


snart3-4-5barnsmor.87

Anbefalte innlegg

Jeg er 24 år, har 2 gutter på nettopp 3år, og til helgen 1 år.

Vi var ikke prøvene og "hoppet av i svingen", hadde ingen mistanke om graviditet før jeg var vel 5 uker på vei, da kastet jeg opp ( grunnløst) på kvelden. Da ringte jeg gråtende til en venninne, for jeg fikk litt mistanke da.

 

På kvelden 30.06 fikk jeg to positive tester, svake riktig nok, men synlig strek. jeg gråt for minste var bare 10 mnd, jeg skulle begynne i helt ny jobb, og tidspunktet var ikke fantastisk. ( Mannen og øvrige tok det bedre enn meg)

 

Mnd har gått, og tirsdag forrige uke spør en venninne om jeg ikke skal til ul, siden jeg var med de to første. Da tenkte jeg bare, jo søren heller jeg bestiller.

 

Fredag 24.08 kl 11.40 får jeg beskjed de er ikke bare en, ikke to, men tre små mennesker som vinker til mamman og oldemoren sin.

 

Jeg gråt allerede på to, og da hun sa tre, var det liksom noe som bare stoppet opp. Jeg gråt; og mormor trøstet.

 

Nå har jeg vist det i 3 dager, skal til legen i morgen.

 

Det er to i en plomme og en i egen plomme. de var 37,47 og 48 mm på fredag.

 

post-669467-0-66036300-1346091964.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Juliea - kukløsklan

WOW! Må bare si gratulerer da! Dette blir tøft, men så spennende! Flott mannen og familien tok det så bra så kan de støtte deg til du er vant med tanken :)

 

Dette får dere sikekrt til bra, men be om masse hjelp og homestart kan være godt å ha når det står på som værst!

 

Lykke lykke til med 3 små mirakler og som kommende 7 mannsfamilie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye.

Sjekk med kommunen du bor i om de har noen hjelpeordninger, i noen kommuner får du hjemmehjelp og hjelp til barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk det skal vi gjøre.

 

fant noen flotte trilling blogger, så godt å se det går bra for noen, og når de når en viss alder går det mye lettere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Trulte med to små

Hvordan går det med deg nå? har ei venninne med trillinger og de har klart seg kjempefint!

Jeg ønsker deg masse lykke til og snakk om å få mye babystøv på en gang! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Bytter navn, jentene mine er nå nesten7 mnd og vi koser oss.

Pappan skal dessverre flytte, men vi er enige og ingen sure miner.

Guttene er godt fornøyd med søstrene, og er mye kos. Og selvfølgelig litt krangling ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...