Gå til innhold

Ullskinn i sengen?


Sweetpea

Anbefalte innlegg

Brukte ikke det til mine to første, men har nå fått skinn fra svigermor og hører det er ganske vanlig? Virker jo lunt og godt...hadde ulltepper av lanolinull til de to første, men kanskje skinn er like greit? Noen med tanker om dette de vil dele? Hva sover i såfall barnet i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Saueskinn regulerer varmen og etter at jeg fikk premature tvillinger har jeg brukt dette. Vi fikk på sykehuset som de lå på der. Anbefalte det til de små ;) og har brukt det som sagt senere også... både sommer og vinter. barnet sover i vanlig pysj. bruker det mest i vogna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har brukt det vi også, har ett i senga og ett i vogna. :-) Lunt, puster og mykt å ligge på for lillegullet.

 

(Hadde ei svigerinne som oppdaget at lilletuppa reagerte på ren saueull/saueskinnet -babyen ble tett og virket konstant forkjølet og de måtte kutte det ut. )

 

Det er verdt å prøve. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte lammeskinn i senga med storebror. Kommer til å gjøre det samme denne gangen. Har også kjøpt lammeskinn til baggen vogna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har jeg ikke brukt lammeskinn, men vurderer å kjøpe det etterhvert siden jeg får mer høst/vinterbaby nå...

Og siden jeg først er innom her, og så ditt navn HALI:) så må jeg jo spørre hvordan det går!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...