Gå til innhold

Termin våren 2013 i Gjøvik/Toten?


*Stolt trulte*

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Kanskje det er flere i Gjøvik eller Totenområdet som har termin i løpet av vinteren/våren 2013 som vil møtes etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Hei! Kanskje det er flere i Gjøvik eller Totenområdet som har termin i løpet av vinteren/våren 2013 som vil møtes etterhvert?

 

 

Hei :)

Jeg har termin våren 2013. Er snart kommet meg til den "magiske" 12 ukers grensa og kan da slippe ned skuldrene og fortelle om graviditeten og dra på treff :)

Ser ut som det blir lite babyer i gjøvik/toten området neste år....lite respons på tråden her...hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Noen som er klare for treff eller? Jeg er dessverre sykmeldt resten av svangerskapet pga bekkenløsning, så jeg kan når som helst; men hva passer best for dere andre? Dagtid eller kveldstid? Jeg foreslår i hvertfall treff på CC jeg :-) Hva med mandag 5/11? Eller foreslå en annen dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er på skolen hver dag og jobber en del kvelder så for meg blir det vanskelig før jeg skal ut i permisjon til våren....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her dukker det opp flere, så gøy :-)

Får drøye det med treff til etter jul kanskje, så kan det kanskje bli enda flere gravide mager som blir med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Noen som har lyst til å treffes i nærmeste fremtid, eller? :) Jeg går hjemme om dagen, så får meg er det ikke så nøye når på døgnet, egentlig, så lenge mannen er hjemme med storebror :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-) Jeg går også hjemme; blir gjerne med å treffes jeg :-) På dagtid må evt veslesnuppa på 17 mnd bli med.

Flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil gjerne være med på treff :) jeg jobber på dagtid, har fri torsdager men har ei på 2 år som har fri fra bhg på torsdager så da må hu evt være med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...