Gå til innhold

Igår fortalte jeg mannen min at han ikke er far til barnet "vi" venter


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

Jeg er HI

 

Det er utrolig hva enkelte kan få seg til å si. Jeg vet jeg gjorde en feil, men til tross for alt jeg har vært gjennom siste tiden. Dette barnet har jeg ikke villet være foruten. Mannen min kunne ikke akkurat hjelpe meg med å få barn.

 

Jeg er separtert og nyter livet som alene mamma. Hva andre måtte mene om det jeg har gjort er ikke mitt problem. Jeg vet at jeg har såret mange, men jeg fikk også barnet jeg ønsket meg.

 

Før dere dømmer for mye, jeg kan ikke være barnløs fordi jeg har en mann som ikke klarer å levere varene. Dette ble min vei til lykken :)

 

Anonym poster: 811cfafed77a669205d856922dd975b5

 

En ting er hva folk får seg til å SI, en annen ting er hva folk får seg til å GJØRE. Hva med å gjøre det slutt med mannen din FØR du går å ligger med andre, blir gravid med andre og lar mannen din tro i 5 mnd at han skal bli far! Det var jo ikke akkurat bare èn gang du var utro mot ham. Herregud, snakker om å ha lite empati! Du er egoistisk og slem!

Lenke til kommentar

Alle har gjort FEIL i livet!

Noen større enn andre...

Det viktigeste er at man LÆRER av sine feil...

Samme hvilke feil man har og feil valg man har tatt i livet så betyr det ikke at man er råtten alltid!

 

 

 

Anonymous poster hash: 4ce00...7a6

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

åå for et godt menneske! kunne ønske flere i denne verden hadde vært som han... Skjønner deg også men ikke ta seperasjon han virket utrolig hyggelig!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Annonse

Er barnests biologiske far inni bildet nå da? Har barnet kontakt med ham? Og hvordan går det med din eks-mann? Håper han har funnet seg ny dame, høres ut som om han fortjener det.

Masse lykke til til deg hi! :)

 

Anonymous poster hash: 7110d...cb1

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Er barnests biologiske far inni bildet nå da? Har barnet kontakt med ham? Og hvordan går det med din eks-mann? Håper han har funnet seg ny dame, høres ut som om han fortjener det.

Masse lykke til til deg hi! :)

 

Anonymous poster hash: 7110d...cb1

Hi her;

Barnets biologiske far er kun inni bildet økonomisk, han er goft og har barn med sin kone. Hva har har sagt hjemme er ikke min sak. Jeg har ny samboer og venter nytt barn. Livet smiler til meg :) Eks mannen min har jeg møtt noen ganger tilfeldig og vi snakker bare om hverdagslige ting. Han har i grunnen alltid vært veldig kjedelig, har liksom bare akseptert det da vi bodde sammen. Nå har jeg et nytt innholdt i livet mitt og jeg er gled jeg har vært så tro mot meg selv at jeg har tatt de valgene jeg har gjort.

 

Anonymous poster hash: 811cf...5b5

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

 

 

Er barnests biologiske far inni bildet nå da? Har barnet kontakt med ham? Og hvordan går det med din eks-mann? Håper han har funnet seg ny dame, høres ut som om han fortjener det.

Masse lykke til til deg hi! :)

 

Anonymous poster hash: 7110d...cb1

Hi her;

Barnets biologiske far er kun inni bildet økonomisk, han er goft og har barn med sin kone. Hva har har sagt hjemme er ikke min sak. Jeg har ny samboer og venter nytt barn. Livet smiler til meg :) Eks mannen min har jeg møtt noen ganger tilfeldig og vi snakker bare om hverdagslige ting. Han har i grunnen alltid vært veldig kjedelig, har liksom bare akseptert det da vi bodde sammen. Nå har jeg et nytt innholdt i livet mitt og jeg er gled jeg har vært så tro mot meg selv at jeg har tatt de valgene jeg har gjort.

 

Anonymous poster hash: 811cf...5b5

Var han gift da dere hadde sex også?

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 8 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Jeg og mannen min har forsøkt å få barn i 2 år. Er igang med fertilitets utredning.

Har siste året møtt en annen mann av og til og jeg vet han er far til barnet jeg venter. Er 5 mnd på vei.

 

Igår måtte jeg slippe katta ut av sekken. Og fartalte det til mannen min. Jeg ble sjokket over reaksjonen hans.

 

Han mistenkte at jeg møtte en annen av og til, men visste det ikke sikkert. Sa han måtte tenke litt.

 

 

m timer senere kom han hjet etter å ha vært ute en tur. Og sa at han ønsket å være far til barnet. Men var skuffet over meg.

 

Nå er det jeg som har dårlig samvittighet for denne røra.

Jeng tenker veldig på å ta ut seprasjon, for det er liksom mange ting som ikke stemmer mellom oss.

 

Mannen min har nok en gang vist storhet og at han er verdens beste. Barnet kan ikke vokse opp å ikke vite om sitt opphav.

Oi! Hva sier han som er far til barnet da? Det viktigste er jo at barnet selv får vite sannheten, og at den biologiske faren gjør sin plikt og følger opp barnet sitt. Når det gjelder mannen din- Forstår ikke hvordan han klarer det :o Når du for det første har gått bak ryggen hans i lang tid- og attpåtil blitt gravid med en annen..  :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...