Gå til innhold

*aprilspirene 2013 skravletråd*


najaden

Anbefalte innlegg

Skal på jobb idag etter tre uker ferie. Og må fortelle grunnet tilpassing av arbeid. Jobber med litt skumle kjemikalier så best å vere på trygge siden. Kjenner jeg Kvir meg litt pga litt merkelig sjef. Forhåpentligvis går det bra. Er 8+2 idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere enn meg som føler at de ikke egentlig er gravide? Merker ingenting nesten, bare trøtt og ømme bryst. Dette er vel kanskje vanlig? Er 9+1 i dag da:)

 

Samme her, hadde masse symptomer inkl kvalme de første 5-6 ukene, men nå er det kun ømme pupper og generelt slitenhet som gjenstår. Pluss strekk og små-kramper i livmor da, tror det er noe som vokser litt i rykk og napp der nede ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært så deilig å kunne fått sovet en hel natt, uten å våkne kl. 5 med akutt sult og ekstremt tissebehov, samt vonde luftsmerter pga. treig mage. Kvalmen kan også gjerne takke for seg slik at det er mulig å stå oppreist eller sitte uten å da tømme magesekken.

Her ligger jeg i sofan og ruger på min og mannens lille hemmelighet :) skal bli fint å se på UL på fredag om alt står bra til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært så deilig å kunne fått sovet en hel natt, uten å våkne kl. 5 med akutt sult og ekstremt tissebehov, samt vonde luftsmerter pga. treig mage. Kvalmen kan også gjerne takke for seg slik at det er mulig å stå oppreist eller sitte uten å da tømme magesekken. Her ligger jeg i sofan og ruger på min og mannens lille hemmelighet :) skal bli fint å se på UL på fredag om alt står bra til :)

 

 

Jeg føler akkurat det samme som deg røyskatta! hvor langt er du på vei? jeg er 12 uker.

 

føler meg litt svimmel og er fryktelig dehydrert i tillegg da. (føler jeg drikker flere liter med vann, men aldri får slukket tørsten) noen flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8 uker nå.. De neste ukene kommer sikkert til å føles ut som de lengste i mitt liv, men dagene kommer sikkert til å føles enda lengre rundt termin.. Bare jeg slipper kvalmen slik at jeg kan få støvsuga i huset, samt fått unna litt arbeidsoppgaver så hadde jeg blitt mer avslappet :)

Jeg har alltid imsdalflaska mi innen rekkevidde! Er veldig tørst, men også veldig varm i kroppen, så her drikkes det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på UL i dag og fikk se en liten krabat som sprellet og bokset rundt i fostervannet! Sååå søt :) 4,6 cm lang... helt skjønn. Er 11+2 uker så tror jeg forteller storesøsknene i kveld ;)

Endret av trikko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL i dag og fikk se en liten krabat som sprellet og bokset rundt i fostervannet! Sååå søt :) 4,6 cm lang... helt skjønn. Er 11+2 uker så tror jeg forteller storesøsknene i kveld ;)

 

 

ååå, så morro :)) Koselig å skulle fortelle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig morgen for meg. Drømte i natt at jeg blødde, og våknet i galvanisk, før jeg innså at det bare var en drøm.

Men da jeg gikk på do, blødde jeg i virkeligheten også! Ikke så mye som i drømmen, men likevel... Ikke vondt, ingen kramper, heldigvis.

Endret av najaden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig morgen for meg. Drømte i natt at jeg blødde, og våknet i galvanisk, før jeg innså at det bare var en drøm.

Men da jeg gikk på do, blødde jeg i virkeligheten også! Ikke så mye spå i drømmen, men likevel... Ikke vondt

 

Huff da, mer som mareritt ja :-( håper det ikke blir så mye utav det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bra, Najaden! Men godt at du ikke har smerter iallefall. Skal du sjekke det opp med legen?

 

Jeg fortalte nyheten til de vordende storesøstrene over kveldsmaten i går, -og snakk om god mottakelse! Full ekstase og gledeshyl :D Begge la seg med et megasmil om munnen. Veldig hyggelig! De elsker småunger og babyer, så er vel ikke så rart at dette var populært ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så morro trikko :) Hvor gamle er de?

Mine har visst det en stund, og nå begynner alle rundt oss å få vite det. Vi skal på kjempefest på lørdag, så om alt er bra på ul i morgen kommer vi til å slippe bomben da

 

Ellers er jeg supertrøtt for tiden, har ikke klart å komme meg på skolen de siste dagene. Med ul i morgen har jeg allerede meldt meg "syk" i morgen. Orker ikke skole i tillegg. Da er det best å sove bort timene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var det den blødningen på morgenen, og så kom det tilbake på kvelden. Friskt rødt blod, uten smerter eller kramper. I dag er det bare litt lysebrun utflod. Skulle gjerne ha fått det sjekket, men er på vei på jobbreise, så er ikke hjemme igjen før over helga. Håper bare ikke det blir mer blødning i løpet av reisen, for da friker jeg ut, tror jeg!

 

Ellers er formen OK. Kvalm hele tida, ømme pupper og trøtt som ei strømpe - så graviditetssymptomene er i høyeste grad til stede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ikke noe særlig med denne usikkerheten, Najaden. Håper virkelig du slipper mere blødninger nå! :) God klem og lykke-støv til deg.

 

På vei igjen & lt;3: Lykke til på UL i morgen! Blir spennende å høre hvordan det går med UL samt offentliggjøring :) Jeg har to jenter på 10 og 7 år, så klart det er kjempespennende for dem at dette skjer. De er helt fra seg av lykke og forventning nå, klemmer magen og lurer på om babyen har det bra. Og har allerede lagt store planer for hva de skal gjøre med babyen når den kommer (spørs om jeg får litt hjelp til bleieskift og trilling ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"HURRA" ... Nå viserdet seg at ett familiemedlem har "glemt seg" ettersom promillen steg,og husker igrunn ikke hvem som fikk vite hva .. ARGH!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på første kontroll! Alt vel!

 

Og så sier jeg farvel for ei stund. Skal ut og reise i en hel måned (yikes) og vet ikke hvor tilgjengelig nettet vil være. Lykke til, alle søte aprilmammaer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HUFF - jeg blør.....

Jeg har hatt noen bitte små blødninger tidligere i svangerskapet, men nå hadde det kommet mer friskt blod. Ikke så veldig mye, men nå blir jeg veldig bekymret. Skal på ul i morgen uansett, så da er det vel ingen vits i å ringe legen. Jeg tror jeg er ca 11 uker på vei nå..... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ingen smerter bortsett fra at det strekker litt i livmoren av og til, og den føles litt øm. Dette er jo normalt.Har hatt litt murringer, men vet ikke om jeg kjenner det fordi jeg kjenner godt etter.... Har du hatt smerter Møffins?? Håper det går bra fremover for deg også :-) Har du fått noen forklaring på blødningene forresten? Dette er nytt for meg, er mitt 4. svangerskap.

Jeg har ikke blødd noe mer i dag heldigvis,og er veldig spent på morgendagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt andre, blødde ikke i det hele tatt med jenta mi... Nå har jeg blødd flere dager, hatt opphold og blødd igjen.. først hadde jeg en blodlomme i livmora, og så har gyn kommet frem til at jeg denne gangen har jeg veldig skjøre slimhinner...

 

Nei jeg har ikke hatt noe smerter, og jeg så jo babyen i uke 11, og jeg har ikke blødd etter det..

 

Jeg er veldig positiv jeg altså =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...