Gå til innhold

Noen fra Hadeland området?


liera

Anbefalte innlegg

Noen gravide i Hadeland området som ønsker å bli kjent med andre? Er selv ny innflytter og har termin i begynnelsen av feb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Hei. Jeg er innflytter til Hadeland og har termin i mars. Jeg bor på Lunner. Jeg vil mere enn gjerne bli kjent med andre som venter barn rundt min termin. Godt og ha noen og dele ting med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei,

 

Bare å si ifra om du er interessert i å møte andre :) selv har jeg nå deltatt på to forskjellige nettverksgrupper på gran helsestasjon, så har blitt kjent med mange kjekke folk der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan dere ikke melde dere inn i "blivende foreldre 2013" på face da damer,vi er allerede ett par her som en med i den gruppen . Der er vi stort sett jenter fra hadeland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Da er det gjort :)

 

Hei,

nettopp flyttet til Hønefoss å gått ut i permisjon nå.

Har termin 10.12.

Hadde vært hyggelig å bli kjent med andre gravide/nybakte mødre. Alle i min omgangskrets er ferdig med småbarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hadde vært fint det men jeg tilhører Jevnaker, mulig de har noe slik der også:)

 

Jeg tilhører også Jevnaker og ønsker å bli kjent. Har termin i mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke melde dere inn i "blivende foreldre 2013" på face da damer,vi er allerede ett par her som en med i den gruppen . Der er vi stort sett jenter fra hadeland

 

Så gøy. Jeg har meldt meg inn. Ønsker å bli kjent men flotte jenter i samme situasjon. Har termin i mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...