Gå til innhold

Når har dere kjøpt ny skolesekk? Til 4.klasse?


Anna Nym :o)

Anbefalte innlegg

Har en fjerdeklassing som fortsatt har sekken fra første. Er det på tide med ny sekk? Både med tanke på mengde bøker og lengd på ryggen? Han er høy.

 

Og hvor finner en fine sekker? Merke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine gutter har fått ny når de har vokst fra 1.klassesekken. De er ganske høye gutter og plutselig så sekken ut som et lite egg midt på ryggen så da var det på tide å bytte ;)

 

Ene fikk ny i 3.klasse og andre til 4.klasse.

 

Vi har hatt Beckmann hele veien og er kjempefornøyd med kvaliteten og bære-egenskapene på dem, selges i bokhandel og veskebutikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fikk ny nå til 3.klasse. Både pga størrelsen og at den han hadde begynte å bli utslitt. Vi har hatt bare Beckman og er superfornøyd med de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi kjøpte nå til 2.klasse,for den orange sekken de får i 1.klasse tilhører på en måte kun 1.klassinger..den vi kjøpte nå er i merket troll og den

skal han ha et par tre år hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får nye når de vokser i fra den gamle :) Eldstemann fikk ny i 4. klasse, da var den gamle alt for liten, han burde nok fått nye lenge før, men han er stor for alderen da. Mellomste går i 3. klasse nå, og jeg tror han kan ha sin ut 4. klasse og heller få ny til mellomtrinnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine har fått ny til 3. klasse. For jeg har barn som er over gjennomsnittet lange. Ene bruker den fortsatt, og har startet i 6. klasse i dag :) Husker ikke liter på sekken, men den er mye større enn førsteklassesekken de har. Den rekker i år, men neste år må vi nok kjøpe en ny :)

 

Den ungen er ca 165 cm lang, og jente. Det går akkurat med den sekken nå.

 

Beckmann er et meget godt merke :) Det er det vi har brukt i alle år. Virkelig slitesterke, har regntrekk i egen lomme, og passer godt til ryggen. I tillegg kan man kjøpe tilpasset gymsekk, som kan festes i bærehempen på toppen av sekken. Og som i tillegg har reim til å bli sånn "crossover"-sekk(skulderen på ene siden, og over ryggen til livet på andre siden av kroppen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange svar. Blir nok ny sekk ja. Han syns også dinosaur-sekken er litt barnslig.

 

Hatt backmann vi også. Blir vel det igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en unge som har har problemer m å bære sekken på ryggen om den blir slitt el for liten/stor.el det kan plutselig være noe som er ekkelt.sliter samtidig godt på sekker og penal.

fikk ny i 1,2,3 og skal opp i 4 og skal få ny til bursdagen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...