Gå til innhold

Hvor mye ulltøy til babyen?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror jeg kjøper to sett til hver (venter tvillinger) til å begynne med. Ikke sikkert de gulper så mye (storesøster gjorde ikke det), og i så fall trenger de ikke skift hele tiden. Så kan man jo kjøpe mer dersom man ser det blir mye vasking.. For i tillegg til det man kjøper får man masse, og de minste str vokser de så fort ut av at det ikke er sikkert man rekker å bruke alt! ;-) Anfefaler deg ulltøyet på sparkjøp. Bra og billig med boder fra Tom og Trine, og strømpebukser fra Safa. Brukte det masse til storesøster. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg vet ikke hvor mye. Blir en loten loppekasse den babyen her. Men det blir ull som primærtøy første året, så en del blir det nok. Men mer i str 60 enn 50 tror jeg, siden jeg pleier få store barn. Ermer kan jo brettes opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er herlig med ulltøy, så noen skift er greit å ha klart.

 

Min førstemann hadde litt atopisk eksem og tørr hud, slik at vi måtte bruke bomull innerst mot huden. Om det er eksem, psoriasis eller allergi i familien fra før, kan dere prøve dere frem.

Nå som han har blitt eldre går det bedre.

 

(Ville bare si fra slik at du ikke blakker deg helt på ullklær, også kan du ikke bruke de)

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sokker blir det mye av. ett par bodyer og strømpebukser. har hentesett i ull og en hel ull dress. tenker det er nok nå. men blir mer i større str.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...