Gå til innhold

Hvordan takle dette?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå er d to uker siden barnehagestart, og vi opplever ingen bedring med nattesøvnen.

På kvelden etter at hun er sovnet, så hyler hun så voldsomt. Det er i drømme.

Rundt 23-24 tiden hver kveld våkner hun helt hysterisk gaaaal!!! Hyler og skriker etter maaaammmmaaaa.... og gir seg ikke før jeg kommer.. Har prøvd å la faren ta nattskiftet, men da ender det opp med svært lite søvn, og med full jobb på begge to er ikke dette mulig akkurat nå, pluss at vi håper dette vil gi seg sant ? :)

 

Men når hun våkner sent på kveld og hyler, vil hun ikke sove alene plutselig. Aldri vært et problem før, når blir hun helt fortvilet når vi går inn i gjen på soverommet og kan holde det gående flere timer.. En kveld sovnet hun halv to etter å ha våknet halv elleve. Da sovnet hun i sengen sin, av ren utmattelse..

 

Føler jeg ikke vet hva som er riktig å gjøre lenger... det har nok noe med barnehagestarten å gjøre... men likevel, er sliten!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nattskrekk?

 

Ellers kan dere jo bare flytte sengen hennes inn på deres rom en periode, til hun blir trygg? Så lenge ingen plages av det, og alle får sove bedre da, så ser jeg ikke problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde det akkurat sånn når 2-åringen begynte i bhg. Det gikk over av seg selv etter noen uker tror jeg (husker ikke helt). Men synes forslaget til Lilleva var lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ta henne med til barnehagen hun skal begynne på noen ganger slik at hun får se det, og bli litt kjent med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...